Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg vêt jo svaret;-) men jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg kan bli like glad i nr 2 som jeg er i førstemann. Vi har vært alene i 8 år og har ett helt spesielt bånd. Er følelsene helt like for alle barna du har? Anonymous poster hash: 4fe5d...de2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Ja jeg trodde heller ikke det var mulig før jeg fikk nr to. Og følelsene kom ikke direkte etter han var født heller som med nr 1. Vet ikke når det vokste men nå er de noen år og jeg er absolutt like glad i dem begge og de er mitt alt. Fantastisk å føle slik for TO små personer. Tenker det er enda mer fantastisk for tre eller fire også Anonymous poster hash: 5d916...e25
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 7 år mellom mine. Liker ulike ting ved de, men elsker begge like høyt! Anonymous poster hash: eb17c...745
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Nesten mer! Min er også nesten 8 år eldre enn nr 2, og jeg hadde vært mye alene med ham. Men det gjør ikke noe. Vi ble betatt ganske umiddelbart! Anonymous poster hash: f713b...dd8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Nei, man blir mer glad i begge og tilslutt alle Kjærligheten vokser for hvert barn. Den er ikke nødvendigvis lik, men like høy Anonymous poster hash: b3c9f...d21
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Med førstemann lette jeg litt etter Morsfølelsen, det tok tid å kjenne at jeg virkelig elsket han. Når nr to kom var det som om hjertet stod på vidt gap og jeg forelsket meg umiddelbart i det lille vesenet.. Anonymous poster hash: 2a55c...6e7
liniss - mamma til tre små Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Om det hadde vært din nr 10, hadde du hatt plass i hjertet ditt. Like stor plass som de andre har :-) det faller oss mødre naturlig trur jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor ønsker du å diskutere det?.. Anonymous poster hash: 78b3d...786
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Med førstemann lette jeg litt etter Morsfølelsen, det tok tid å kjenne at jeg virkelig elsket han. Når nr to kom var det som om hjertet stod på vidt gap og jeg forelsket meg umiddelbart i det lille vesenet.. Anonymous poster hash: 2a55c...6e7 Signerer denne. Anonymous poster hash: 90748...086
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor ønsker du å diskutere det?.. Anonymous poster hash: 78b3d...786 Må man ha en grunn til å ville diskutere og ta opp emner her inne? Anonymous poster hash: 3be7f...3fc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor ønsker du å diskutere det?..Anonymous poster hash: 78b3d...786 Må man ha en grunn til å ville diskutere og ta opp emner her inne? Anonymous poster hash: 3be7f...3fc Eh, ja? For et idiotisk spørsmål du stiller. Anonymous poster hash: 78b3d...786
Katta82 Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Eg kjenner på det samme. Klarer ikkje forstå at eg skal klare å bli like glad i nummer to. Følelsane for nummer ein går jo rett og slett bare ikkje an å beskrive!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor ønsker du å diskutere det?..Anonymous poster hash: 78b3d...786 Må man ha en grunn til å ville diskutere og ta opp emner her inne? Anonymous poster hash: 3be7f...3fc Eh, ja? For et idiotisk spørsmål du stiller. Anonymous poster hash: 78b3d...786 Nei, man må ikke det. Eller altså, man har lyst å lese andre sin mening om en sak, utover det har du ikke noe med hvorfor hi lurer på det hun lurer på. Anonymous poster hash: 3be7f...3fc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor ønsker du å diskutere det?..Anonymous poster hash: 78b3d...786 Må man ha en grunn til å ville diskutere og ta opp emner her inne? Anonymous poster hash: 3be7f...3fc Eh, ja? For et idiotisk spørsmål du stiller. Anonymous poster hash: 78b3d...786 Glemt å ta medisinen din eller? Du som stiller idiotiske spørsmål. Anonymous poster hash: 9a4e6...b3f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 Det er ikke sånn at vi har kapasitet til bare en viss mengde kjærlighet, og når vi skal elske et barn til må den mengden deles på to. Vi er heldigvis laget sånn at når vi skal elske flere blir det dobbelt så mye kjærlighet Hilsen firebarnsmor. Anonymous poster hash: d0e8f...ebf
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Åjada!!! Og nummer tre også kan jeg fortelle <3 Anonymous poster hash: fba1f...e84
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Selvfølgelig blir du det Hjertet ditt utvider seg bare Anonymous poster hash: edcba...e9f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 Tenker også mye på dette for tiden. Nr to kommer om få dager og jeg synes det er vanvittig at jeg skal få bli kjent med enda et menneske som jeg skal bli like glad i som sønnen min. Føler meg som verdens heldigste som får være mamman til sønnen min, og nå skal jeg få oppleve det igjen! Vi er heldige morskjærligheten er fantastisk! Anonymous poster hash: 7dcdf...296
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #19 Skrevet 12. januar 2016 Jaaa! Jeg var litt i samme situasjon som deg, var alene med eldste hele veien, og vi har et veldig nært forhold, men er uansett like ubeskrivelig glad i lillesnupp. Hun er minstemann, så hun har den "fordelen". Jeg er ikke sammen med noen av fedrene lenger, og yngste har et mye nærere forhold til sin pappa, men det går fint. Min (siste) eks tar seg av begge, så det blir ikke mye sjalusi av det. De er veldig forskjellige typer, veldig gøy å se ulikhetene. Jeg håper ikke det gjør at de ikke får et nært forhold når de blir eldre (nå synes eldste for det meste at lillesøster er en pest), men den tid den sorg. Jeg tar meg ofte i å tenke at jeg ikke skjønner at jeg er så heldig å ha så fine barn, jeg som ikke skulle ha noen engang da jeg var yngre (hadde heldigvis ombestemt meg før første var på vei) Anonymous poster hash: 9439e...98e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #20 Skrevet 12. januar 2016 Ja❤️ Og nr 3❤️ Anonymous poster hash: ac84b...6c4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #21 Skrevet 12. januar 2016 Kjempevanskelig å forestille seg på forhånd. Jeg opplevde det som hjertet mitt omtrent vokste til doppel størrelse da jeg fikk nr to. Jeg hadde al kjærligheten til nr 1 intakt, og så fikk jeg plass til enda en like stor mengde kjærlighet til til nr 2. Man føler seg så rik! Anonymous poster hash: 847f8...8e2
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #22 Skrevet 12. januar 2016 Jeg elsker alle tre like mye Anonymous poster hash: 2241a...fc2
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #23 Skrevet 12. januar 2016 Jaaaaaa Ekstremt glad i 💙❤💙❤ Anonymous poster hash: 0d23c...5e5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #24 Skrevet 12. januar 2016 Så absolutt. 😊 Men man blir også mer glad i nr 1. Det å se søskenkjærligheten mellom sine barn er virkelig helt ubeskrivelig. Du tror du elsker nr 1 høyt nå, vent til du blir vekket en morgen av nr 1 som gjør apestreker kun for å få babyen til å smile, eller nr 1 som deklamerer at hn elsker den lille. Da kan du kjenne på et overfylt hjerte da! 😍 Anonymous poster hash: 016b8...9f3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #25 Skrevet 12. januar 2016 Husker jeg også tenkte på dette da jeg ventet nr to. Klarte liksom ikke begripe at man kunne føle det slik for et barn til. Men vi forsto det jo heller ikke før vi fikk nr 1. Hvor sterk kjærligheten skulle bli... Venter nr tre nå. Synes det er rart, men fantastisk, at jeg skal få oppleve å få enda en person inn i livet mitt, som jeg skal elske som jeg elsker de to barna mine... Det er det jeg tror vi har en tendens til å glemme... At det ikke er en tilfeldig person vi skal bli glad i, men vårt eget barn Anonymous poster hash: 27e43...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå