Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Ble glad da jeg fortalte han at jeg er gravid og gav uttrykk for at dette var han spenn klar til:-) men ... Med en gang jeg nevner noe om det, bytter han tema. Jeg har litt behov for å snakke om det, bare litt siden ingen vet det enda (er kun 6 uker), men nei.. Ingen respons fra han. Synes nesten det er litt sårt. Andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 1217b...b62
liniss - mamma til tre små Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Jeg opplevde dette nå når jeg går med min nr 3. Dog ikke helt enige om å beholde, så tatt litt tid for han og fordøye det hele. Følt meg mutters alene fra dag 1, er nå i uke 35 og først nå har han fortalt det på jobb, til venner han ikke ser så ofte osv. Først någleder han seg. Det har vært vondt, men glad jeg har han med på laget nå da :-) prøv å gi han litt tid, så får vi håpe han ikke er så treig som min! hehe, grgratulerer og masse lykketil!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Ja:-) jeg får krysse fingrene:) Anonymous poster hash: 1217b...b62
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Jeg opplevde dette nå når jeg går med min nr 3. Dog ikke helt enige om å beholde, så tatt litt tid for han og fordøye det hele. Følt meg mutters alene fra dag 1, er nå i uke 35 og først nå har han fortalt det på jobb, til venner han ikke ser så ofte osv. Først någleder han seg. Det har vært vondt, men glad jeg har han med på laget nå da :-) prøv å gi han litt tid, så får vi håpe han ikke er så treig som min! hehe, grgratulerer og masse lykketil! Og ikke minst; lykke til med siste innspurt ☺️ Anonymous poster hash: 1217b...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå