Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Det har skjedd noe som gjør meg rastløs, redd, stressa osv. Jeg klarer ikke å slappe av. Tårene renner og hjertet hamrer. Hvordan kan jeg roe meg? Skulle gjerne sovet. Anonymous poster hash: d41ff...6d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Er du redd for at noe skal skje med deg nå? Anonymous poster hash: eb765...63b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Er du redd for at noe skal skje med deg nå? Anonymous poster hash: eb765...63b Nei. Det har ikke skjedd noe med meg. hi Anonymous poster hash: d41ff...6d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Er det en reel fare eller er det minner som trigger reaksjonen din på det som har skjedd? Anonymous poster hash: 3d0bc...353
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Jeg klarer ikke roe meg etter noe jeg ble fortalt i dag. Jeg må gjøre noe med det, men ikke akkurat nå. Anonymous poster hash: d41ff...6d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Er du redd for at noe skal skje med deg nå? Anonymous poster hash: eb765...63b Nei. Det har ikke skjedd noe med meg. hi Anonymous poster hash: d41ff...6d4 Hva er det som gjør deg så redd, da? Anonymous poster hash: eb765...63b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Joggetur? Eller bare en gåtur i frisk luft? Kan virkelig gjøre susen det.. Anonymous poster hash: 71ee9...ce6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Pust.. Sett deg ned i sofaen. Pust inn mens du teller til tre og pust ut igjen mens du teller til tre. Bare lukk øynene og tell inni deg. Anonymous poster hash: 3d30e...374
Iiiiik Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Det er jo ikke så lett å gi råd når vi ikke vet hva som har gjort deg så opprørt, og ikke vet noe om hvordan du vanligvis fungerer. Du kan jo google mindfulness og finne en instruksjonssnutt som forklarer hvordan du kan roe pusten. Det finnes bra apper til telefonen. Eller du kan finne noe som fanger oppmerksomheten din såpass at du slipper taket i det du har fått vite. En TV-serie, lese en bok, høre på musikk, snakke med noen osv.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Skriv ned det du vil gjøre. Ta deg en hard løpetur og en dusj. Anonymous poster hash: aa2ef...876
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Det som hjelper meg etter lang, lang tid (år) med trening, er å bevisst kutte av når vonde og tunge tanker dukker opp. Det er veldig vanskelig og det virker ikke alltid, men jeg har nå mye bedre kontroll på tankekjør og følelser som truer med å ta over. Så når en dum tanke faller ned I hodet, sier jeg vel egentlig bare: STOPP, SLUTT eller noe sånt, altså inni meg Og jeg skyver bevisst hodet mitt over på noe annet I begynnelsen virker det bare litt, men for hver gang virker det litt bedre Du må ha masse lykke til uansett hva det er, jeg vet bare at det er vondt når noe dominerer i tankene og følelsene! Anonymous poster hash: f3772...e6a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 Min oppskrift; hard styrketrening En dusj et glass vin eller whiskey Søvn Anonymous poster hash: f6c13...80f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 Valium Anonymous poster hash: 7c0a5...410
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 Takk for svar alle sammen. Jeg tok til slutt en melatonin og sovnet. Må bare gjøre det i kveld og hvis det blir det samme. Hi Anonymous poster hash: d41ff...6d4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 Går det bedre med deg i dag,Hi ? Anonymous poster hash: 8ed11...4d2
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Går det bedre med deg i dag,Hi ? Anonymous poster hash: 8ed11...4d2 Takk som spør 😊 Det går litt bedre siden jeg har det litt på avstand. Jeg har fortsatt hjertebank og klump i magen Ikke godt. hi Anonymous poster hash: d41ff...6d4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Hva er det som plager deg da, handler det om noen av dine nærmeste? Klem Anonymous poster hash: be132...a72
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 Synes det høres ut som ett panikkanfall, sett deg ned og pust rolig. Jeg pleier å se for meg fjell, vind og trær når det herjer hos meg Anonymous poster hash: 8e13a...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå