Gå til innhold

kort til lærer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Seksåringen min har sittet lenge i dag og tegnet hjerter på rødt ark, klippet ut og limt på rosa ark fordi "Mona" er jente og sikkert liker slikt. "Mona" er kontaktlærer og gutten min elsker henne.

 

Han vil gi henne kortet i morgen og har spurt mange ganger om jeg tror hun vil bli glad.

 

Bare for å være sikker: lærere tar imot sånt gjør de ikke?

 

Anonymous poster hash: 6ba6c...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra en seksåring?

 

Definitivt!

 

Tror jeg hadde rygget om mine elever hadde gitt meg noe sånt.

 

(jobber på vgs...)



Anonymous poster hash: 1274e...0de
Skrevet

Jeg ville tatt imot og jeg ville blitt både rørt og kjempeglad. Så søtt!

 

 



Anonymous poster hash: 077c3...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...