Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Vekta går stadig oppover å nå må jeg ta tak. Jeg klarer å kontrollere alle måltider bortsett fra middag, der blir det for fett og for mange karbohydrater. Kan du gi meg dine to-tre absolutte middagsfavoritter med lite karbohydrater og eller lite fett? Anonymous poster hash: 66a47...e32
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Du må ikke kutte ned på fett OG karbohydrater. Anonymous poster hash: 97f6b...ac9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Spørsmålet er om du trener? Du trenger karbohydrater til en viss grad. Kutt sukker først og fremst, da er mye gjort. Ellers bare spis ren mat, dvs grønnsaker og hvitt kjøtt/fisk. Grovt brød. Det er ikke vanskelig. Sunn fornuft. Anonymous poster hash: 79d4f...d00
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Wok Anonymous poster hash: b7ff8...fa8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Middagsfavoritter; Grønnsakslasagne Fylt paprika Gulrot/selleri/løk suppe (kjørt med stavmikser og smaksatt med kalvefond, ingefær og chili) Anonymous poster hash: 79d4f...d00
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 rent kjøtt, grønnsaker, en stor potet eller litt fullkornspasta/fullkornsris. Det er ikke så vanskelig. Hva spiser du da? medisterkaker, fløtesauser og pommes frites? Anonymous poster hash: 85dc2...e8c
nettigull Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Dropp tunge sauser som er lagd av fløte eller cream fresh. Ha Mye rent kjøtt i kosten. Og hold seg unna helfabrikert mat.lag ting fra bunnen av for da kan du kutte ned på både salt og sukker innholdet ☺
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 rent kjøtt, grønnsaker, en stor potet eller litt fullkornspasta/fullkornsris. Det er ikke så vanskelig. Hva spiser du da? medisterkaker, fløtesauser og pommes frites? Anonymous poster hash: 85dc2...e8c Nei, jeg spiser så å si aldri frites og fløtesaus, medisterkaker 1-2 ganger i måneden (pølser enda sjeldnere) Fisk to ganger i uken ( en av oppskriftene som barna elsker er med pasta og fløte), suppe en gang i uken, rent kjøtt to-tre ganger i uken og karbonadedeig to ganger i uken, ferdigmat type pizza, grilla kylling, take away, hamburger en gang i uken. På grunn av langvarig og kronisk sykdom klarer jeg ikke å trene ordentlig, har nok med å være i bevegelse 30 min daglig på toppen av alt annet derfor ønsker jeg tips til middager. Hi Anonymous poster hash: 66a47...e32
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 rent kjøtt, grønnsaker, en stor potet eller litt fullkornspasta/fullkornsris. Det er ikke så vanskelig. Hva spiser du da? medisterkaker, fløtesauser og pommes frites? Anonymous poster hash: 85dc2...e8c Nei, jeg spiser så å si aldri frites og fløtesaus, medisterkaker 1-2 ganger i måneden (pølser enda sjeldnere)Fisk to ganger i uken ( en av oppskriftene som barna elsker er med pasta og fløte), suppe en gang i uken, rent kjøtt to-tre ganger i uken og karbonadedeig to ganger i uken, ferdigmat type pizza, grilla kylling, take away, hamburger en gang i uken. På grunn av langvarig og kronisk sykdom klarer jeg ikke å trene ordentlig, har nok med å være i bevegelse 30 min daglig på toppen av alt annet derfor ønsker jeg tips til middager. Hi Anonymous poster hash: 66a47...e32 Dette hørtes ikke ut som et spesielt rent kosthold. Kaotisk, egentlig. Jeg spiser kun grønnsaker, ren fisk og kylling. Dette gjør kostholdet enkelt og oversiktlig. Honning som søtning i te, ellers lite sukker. Du må nok ta en livsstilsendring, beklager. Anonymous poster hash: 79d4f...d00
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 rent kjøtt, grønnsaker, en stor potet eller litt fullkornspasta/fullkornsris. Det er ikke så vanskelig. Hva spiser du da? medisterkaker, fløtesauser og pommes frites? Anonymous poster hash: 85dc2...e8c Nei, jeg spiser så å si aldri frites og fløtesaus, medisterkaker 1-2 ganger i måneden (pølser enda sjeldnere)Fisk to ganger i uken ( en av oppskriftene som barna elsker er med pasta og fløte), suppe en gang i uken, rent kjøtt to-tre ganger i uken og karbonadedeig to ganger i uken, ferdigmat type pizza, grilla kylling, take away, hamburger en gang i uken. På grunn av langvarig og kronisk sykdom klarer jeg ikke å trene ordentlig, har nok med å være i bevegelse 30 min daglig på toppen av alt annet derfor ønsker jeg tips til middager. Hi Anonymous poster hash: 66a47...e32 Vekk ned take away, vekk led kjøttdeig/karbonadedeig (er fortsatt ganske usunt, i alle fall to ganger i uka). Erstatt ned 1-2 vegetarmiddager og filet av kjøtt/fisk. Mye grønnsaker/salat, 100-150g kjøtt/fisk og en halv desiliter pasta/ris/en potet. Bittelitt saus hvis du må ha. Helst sjysaus. Stek uten eller med minimalt av olje/smør. Ovnsbakte retter trenger ikke olje/smør. Anonymous poster hash: 906c9...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå