Gå til innhold

Kuldekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Impulsivt kjøpte jeg kuldekrem fra apoteket, det er uten vann, er slike kremer helt trygge? Er veldig kaldt for tiden og så at barnet hadde et rødt merke i ansiktet, eller på leppa, kom bare til å minne meg om at det kanskje er lurt med en krem... (Hun er 2 program 8 mnd)

Anonymous poster hash: e5034...79c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er trygge ja, ville kjøpt en uten parfyme. Husk å smøre på en halvtime før dere skal ut

Anonymous poster hash: cec92...c81

Skrevet

Er det anbefalt med kuldekrem? Husker en hudlege sa at det ikke hjalp, selv de uten vann

Anonymous poster hash: 66a13...f07

Skrevet

De lærde strides, mange mener det er bedre å droppe ansiktsvask om morgenen og la hudens naturlige fettstoffer beskytte.

Anonymous poster hash: e67c7...ad9
Skrevet

Vi bruker locobase fuktighetskrem 70% fett, smører 30 min før ut + morgen og kveld. Har barn med sart hud

Andre barn holder det nok å smøre før de skal ut.

Prøvde kuldekrem i fjor, ble ikke fornøyd.

Anonymous poster hash: 4828c...9a4

Skrevet

Har prøvd mange kuldekremer,liker best SebaMed sin.

Anonymous poster hash: 67235...2ec

Skrevet

De gamle kuldekremreglene er bare tull, blir barnet tørt smører man med en god krem, kan godt være en kuldekrem, men har ikke noe å si om det er vann i. Det fordamper fort uansett. (Og huden er jo full av vann) Såfremt kremen inneholder behandlende ingredienser, og ikke parfyme og andre irritanter, er det bare å smøre i vei.

Anonymous poster hash: 80c6a...8e6

Skrevet

min må ha, ellers sprekker huden hans :( så jeg stoler på hva hundlegen hans sier akkurat der

Skrevet

Rådet vi har fått av hudlegen er å bruke en fet krem som ungen tålee og smøre på en stund før vi skal ut, den skal være trekt helt inn i huden før barnet går ut. Er den ikke det får du frostskader enda lettere.

Så barnehagen ungene gikk over til en vanlig feit krem de også, for det var flere som hadde fått samme beskjed av sine leger.

Anonymous poster hash: 62fe2...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...