Gå til innhold

Hvor finner jeg stringtruser str 48/50/XXL?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Noen som har tips å komme med? Tenker å kjøpe inn litt nytt, gjerne litt sexy til undertøysskuffen. Flere store damer her? Hvor kjøper dere undertøy til en overkommelig pris? :)

 

Anonymous poster hash: 9591d...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KappAhl har stringtruser i 48/50 hvertfall, sånn ta 3 betal for 2. Behagelige å ha på, men ikke super kvalitet selvfølgelig.

 

Anonymous poster hash: 3ad34...20d

Skrevet

Skjønner ikke at noen synes stringtruser er behagelig! Det graver seg jo nedi rumpesprekken og er dessuten kaldt på skinka nå på vinteren :P

 

Hilsen hipstertruseelsker i størrelse 36

 

Anonymous poster hash: e06e8...a23

Skrevet

Skjønner ikke at noen synes stringtruser er behagelig! Det graver seg jo nedi rumpesprekken og er dessuten kaldt på skinka nå på vinteren :P

 

Hilsen hipstertruseelsker i størrelse 36

 

Anonymous poster hash: e06e8...a23

Str 36? Hva er poenget med å poengtere det? Hi :)

 

Anonymous poster hash: 9591d...7ff

Skrevet

KappAhl har stringtruser i 48/50 hvertfall, sånn ta 3 betal for 2. Behagelige å ha på, men ikke super kvalitet selvfølgelig.

 

Anonymous poster hash: 3ad34...20d

Tusen takk :) Hi

 

 

Anonymous poster hash: 9591d...7ff

Skrevet

Jeg for min del kan ikke skjønne hva som ser sexy ut med stringtruse...med mindre man ser ut som en brasiliansk strandbabe. .;)

 

Anonymous poster hash: 7928d...9f8

Skrevet

Jeg for min del kan ikke skjønne hva som ser sexy ut med stringtruse...med mindre man ser ut som en brasiliansk strandbabe. .;)

 

Anonymous poster hash: 7928d...9f8

Syns det et mest behagelig med string framfor andre typer som graver seg oppi der sola aldri skinner ;) Hi

 

Anonymous poster hash: 9591d...7ff

Skrevet

Kan skjønne den, litt mindre å grave med string liksom:)

 

Anonymous poster hash: 7928d...9f8

Skrevet

Kan skjønne den, litt mindre å grave med string liksom:)

 

Anonymous poster hash: 7928d...9f8

Hva er vitsen med å svare når du kun er arrogant og ekkel? Jeg er stolt av kroppen min, selv om jeg sikkert er dobbelt så stor som flere av dere.. HI

 

 

Anonymous poster hash: 9591d...7ff

Skrevet

Enkelte kappahl har noen fine på xlnt avd også. Jeg fikk en sort, en sort og lilla, en rød og sort og en sort/flerfarget før jul i str xl - de er gode i fasongen og litt brede foran, det liker jeg.

Skrevet

Bare Neccesities! Kun nettbutikk men service, pris og kvalitet er super

 

Anonymous poster hash: 1ba33...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...