Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei Noen som har tips å komme med? Tenker å kjøpe inn litt nytt, gjerne litt sexy til undertøysskuffen. Flere store damer her? Hvor kjøper dere undertøy til en overkommelig pris? Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Ellos har noe. Ikke verdens mest sexy da, men greit nok. Bilkig er det i alle fall http://m.ellos.no/scandale/truse-brazilian/494131?Nao=13&Ntt=truse&Ntk=All&selArt=292988&pr=0C1B2S3T&pID=494131&page=0 Anonymous poster hash: 286cd...566
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Ellos har noe. Ikke verdens mest sexy da, men greit nok. Bilkig er det i alle fall http://m.ellos.no/scandale/truse-brazilian/494131?Nao=13&Ntt=truse&Ntk=All&selArt=292988&pr=0C1B2S3T&pID=494131&page=0 Anonymous poster hash: 286cd...566 Takk for tips Men er ute etter stringtruser da det er mest behagelig skal sjekke mer på ellos! Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 KappAhl har stringtruser i 48/50 hvertfall, sånn ta 3 betal for 2. Behagelige å ha på, men ikke super kvalitet selvfølgelig. Anonymous poster hash: 3ad34...20d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Skjønner ikke at noen synes stringtruser er behagelig! Det graver seg jo nedi rumpesprekken og er dessuten kaldt på skinka nå på vinteren Hilsen hipstertruseelsker i størrelse 36 Anonymous poster hash: e06e8...a23
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Skjønner ikke at noen synes stringtruser er behagelig! Det graver seg jo nedi rumpesprekken og er dessuten kaldt på skinka nå på vinteren Hilsen hipstertruseelsker i størrelse 36 Anonymous poster hash: e06e8...a23 Str 36? Hva er poenget med å poengtere det? Hi Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 KappAhl har stringtruser i 48/50 hvertfall, sånn ta 3 betal for 2. Behagelige å ha på, men ikke super kvalitet selvfølgelig. Anonymous poster hash: 3ad34...20d Tusen takk Hi Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Jeg for min del kan ikke skjønne hva som ser sexy ut med stringtruse...med mindre man ser ut som en brasiliansk strandbabe. . Anonymous poster hash: 7928d...9f8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Jeg for min del kan ikke skjønne hva som ser sexy ut med stringtruse...med mindre man ser ut som en brasiliansk strandbabe. . Anonymous poster hash: 7928d...9f8 Syns det et mest behagelig med string framfor andre typer som graver seg oppi der sola aldri skinner Hi Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Kan skjønne den, litt mindre å grave med string liksom:) Anonymous poster hash: 7928d...9f8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Kan skjønne den, litt mindre å grave med string liksom:) Anonymous poster hash: 7928d...9f8 Hva er vitsen med å svare når du kun er arrogant og ekkel? Jeg er stolt av kroppen min, selv om jeg sikkert er dobbelt så stor som flere av dere.. HI Anonymous poster hash: 9591d...7ff
Hønemor30 Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 Enkelte kappahl har noen fine på xlnt avd også. Jeg fikk en sort, en sort og lilla, en rød og sort og en sort/flerfarget før jul i str xl - de er gode i fasongen og litt brede foran, det liker jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #13 Skrevet 11. januar 2016 Bare Neccesities! Kun nettbutikk men service, pris og kvalitet er super Anonymous poster hash: 1ba33...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå