Gå til innhold

Leggetid 5-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger 5-åringene deres seg, hvor lang tid bruker de på å sovne og når må de stå opp?

Har et lite murmeldyr som er umulig å få opp om morgenen.

Legger seg 19.30, sovner ikke før 20.30-21, må hales ut av senga kl. 6.30.

 

Anonymous poster hash: 1e8cb...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Skrevet

Legger seg "egentlig" kl 19, blir av og til 19.30 før han er i seng. Sovner 19.45-20.00. Han må også opp 6.30, og han er så trøøøøtt! Sover glatt til åtte-ni i helgene. Men synes det er vanskelig å legge ham tidligere også

Skrevet

Min 5-åring går på badet ca kl 19, og i seng ca 1930. Må vekkes 0630, men det bruker å gå bra og for tiden er humøret på topp på morgenen.

 

Anonymous poster hash: 77353...106

Skrevet

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Så du trenger ikke vekke barnet for å dra på jobb?

 

 

 

Anonymous poster hash: 74920...795

Skrevet

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Så du har ikke jobb og vil aldri få det heller? Og barna dine kan gå på skolen når det passer dem? Pippi, har du fått barn?

Vi andre må nemlig rekke skole og jobb...

 

Anonymous poster hash: 702d4...1ac

Skrevet

Ca kl 1930. 



Anonymous poster hash: d4dde...b2d
Skrevet

han legger seg 20.30 og sover til 8.30 hver dag, jeg og mannen jobber skift, så levere han i 10.30 tiden hver dag,så må han være der til 17



Anonymous poster hash: d61c2...b85
Skrevet

Min sovner mellom 20.00 - 20.30. Da sover han til en gang mellom 07.00 - 08.00. 

Må av og til vekke ham, men han sovner ikke tidligere på kveldene likevel. 



Anonymous poster hash: 28ece...963
Skrevet

 

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Så du har ikke jobb og vil aldri få det heller? Og barna dine kan gå på skolen når det passer dem? Pippi, har du fått barn?

Vi andre må nemlig rekke skole og jobb...

 

Anonymous poster hash: 702d4...1ac

 

Vi våkner så vi rekker skolen og jobb, jeg må jo selvfølgelig ha vekkerklokke. Men frøkna våkner mellom 06.00 og 7.30. Jeg står opp 6 ordner frokost og matpakker. men jeg et tydeligvis heldig.

 

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Skrevet

 

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Så du har ikke jobb og vil aldri få det heller? Og barna dine kan gå på skolen når det passer dem? Pippi, har du fått barn?

Vi andre må nemlig rekke skole og jobb...

 

Anonymous poster hash: 702d4...1ac

Hvorfor så frekt svar?

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Skrevet

Jeg justerer leggetiden etter barnet. Nå på vinteren så legger jeg henne ca 18:50 så sovner hun før 19:15. Da våkner hun selv mellom 6.30 og 7.00 som er perfekt for oss. Jeg mener barn bør justeres slik at de er uthvilte hver dag. Alt for mange sinte sure barn som kunne vært avverget med bedre søvn. Hvis jeg legger henne 20 for å vekke 6.30 så vil hun gå på minus hver dag. Unødvendig for oss og henne. Hvis hun begynner å våkne mellom 6.00-6.30 så justerer jeg leggetiden til 19.30.

 

Anonymous poster hash: b4731...f30

Skrevet

Min gutt er 5,5år, og vi sliter med legging! Her legges han 19.00-19.30, og tuller frem til ca. 9.. Så sover han til 06.30...

 

 

 

Prøver å legge han tidlig, men det er bare tull for det.



Anonymous poster hash: 41d7e...178
Skrevet

Mine to legger seg ca 19.00, sovner ganske momentant og sover til i 7-tiden eller til jeg vekker dem kl 07.30 :-)

 

Anonymous poster hash: ad3a0...17b

Skrevet

Vi går på badet rett etter barne-tv, så i seng til ca 18:45. Da sover hun til alt fra 05:30 til 08:30 

 



Anonymous poster hash: d21b1...29c
Skrevet

Min gutt er 6 år nå. Men leggetiden har vært 19-1930 lenge. Han sovner med en gang.

Sover til 6.30-7.00

 

Anonymous poster hash: 3ba92...634

Skrevet

 

 

Jeg ville faktisk ha lagt han tidligere om han har problemer med å sovne. Legger du han 18.30 kanskje han sover til 19.30 - 20.00.

Jeg vet jeg er kjip på leggetid. Jeg prøver å ha min 7 åring i seng kl 19.30 da sover hun innen 20.00.

Det hender at hun er i seng kl 19.00. I dag var hun i seng 19.00.

 

Men jeg vekker aldri et barn som sover har aldri gjort det. Sover et barn Så trenger de det.

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Så du har ikke jobb og vil aldri få det heller? Og barna dine kan gå på skolen når det passer dem? Pippi, har du fått barn?

Vi andre må nemlig rekke skole og jobb...

 

Anonymous poster hash: 702d4...1ac

Hvorfor så frekt svar?

 

Anonymous poster hash: ecd9f...9c9

Beklager at det ble tolket som frekt, men virkelig, du sier du aldri ville vekket et barn som sover. Så jeg lurer på hvordan du tenker rundt skole/jobb?

 

Anonymous poster hash: 702d4...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...