GĂ„ til innhold

Dere som veier 90 kilo eller mer 🍰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte spiser dere godteri?

Anonymous poster hash: 34a50...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veier ikke helt 90kg, men ikke langt unna. Godteri spiser vi pÄ lÞrdager eller ved spesielle" hendelser". Det kjÞpes kun godteri til da det skal spises og i de mengdene som spises. Ikke i overflod. Vi gÄr ikke Ä gomler godteri og vi har ikke et "lager" liggende.

Alle av de slanke jeg kjenner har skap fulle med godteri som de hele tiden gÄr og gomler fra. Tviler pÄ at det kan vÊre bra. (Sier ikke at alle de slanke gjÞr det, men de jeg kjenner gjÞr det)

Skrevet

Et par ganger i mnd max. Litt oftere ved juletider og i ferier. Jeg spiser ikke mye godteri, jeg spiser mye mat, sunn mat! Men sÄlenge jeg spiser mer enn jeg beveger meg sÄ blir jeg tyngre da. Ikke akkurat rakettforskning.

Anonymous poster hash: 3d906...6ab

Skrevet

Nesten daglig.MÄ virkelig skjerpe meg.Begynte Ä ta tak og gikk ned 7 kg,men fikk pÄvist kreft og ga da opp slankingen.Tar en "kamp" av gangen her.Skal begynne Ä trene igjen nÄr/hvis jeg blir frisk!

Anonymous poster hash: 724b8...c63

Skrevet

1 gang i uka, ellers hadde vekta vÊrt langt over 100 ogsÄ..

Har som regel godteri i skapet, men jeg har faktisk viljestyrke til Ă„ ligge unna de resten av uka.. (noe jeg ikke skal ha i fĂžlge dib ;) )

Anonymous poster hash: 97cbf...e18

Skrevet

Sjeldent. En - to ganger i mÄneden.

Er glad i mat, og derfor jeg veier over nitti. Men, er glad i kroppen min og sÄ da gÄr det greit :)

Anonymous poster hash: 2b5a6...9ee
Skrevet

Hver helg!!

Anonymous poster hash: e38e6...0ad

Skrevet

Hver dag.

Anonymous poster hash: 786f7...ee8

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...