Gå til innhold

Å ta med 1 åring til legetime💉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time til legen imorgen(regner med han må lytte på meg osv...)og jeg har ingen til å passe lille gull mens jeg er der.Han har alltid vært med meg overalt, men er for tiden ganske så aktiv(som jo er helt normalt)😅forrige lege spurte om heg ikke hadde barnevakt(han bare tusset rundt omkring atmed meg....)så litt nerver nå...tips??🙏🏻

Anonymous poster hash: 567a9...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke barnevakt, så sier du bare det til legen. Slapp av, de fleste takler det bra og det skjer fra tid til annen.

Jeg jobber med behandling som tar tid, det hender også der at noen ikke får barnevakt, og det bruker å gå seg til selv om det ikke er ideelt for hverken meg, pasienten eller barnet. Men som regel får vi det til :)

Et legebesøk tar kortere tid, så det går nok helt fint :)

Anonymous poster hash: bb83b...373
Skrevet

Takk for svar.Er litt redd kanskje han prøver å skynte seg pga jeg har med barnet...det er jo så mye spennende på et doktorkontor😝

Skrevet

Spenn ham fast i vogna akkurat når dere er inne.

Anonymous poster hash: d598a...1e8

Skrevet

Takk for svar.Er litt redd kanskje han prøver å skynte seg pga jeg har med barnet...det er jo så mye spennende på et doktorkontor

Ta med den favorittlekene til barnet, og kanskje noe spiselig (som ikke blir grisete) som barnet kan få hvis legen skal undersøke deg en del. Ta med en bok om barnet har en favoritt.

Jeg har sett på mitt legekontor at kontordamen har steppet inn for å aktivere slike små litt også. Mitt legekontor har barneleker på venterommet, og jeg har sett at barn har hatt med seg leker inn også.

Som enkeltgang går dette helt fint, du er ikke den eneste som må gjøre det slik.

Anonymous poster hash: bb83b...373

Skrevet

Fest han i vogna og ta med noe bestikkelser han liker å spise!

Anonymous poster hash: a9bb2...810

Skrevet

Når jeg er hos legen må jeg ha med mine små på 1,5 år og 3,5 år. Setter dem da fast i trille og bilstol mens yngste passa Maxi Cosi. Hadde 6-ukerskontroll med baby i vogn og 2-åringen sittende på magen min.. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...