Gå til innhold

Hvilken utdanning har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i lønn dere som har 10 års utdannelse? Det bør være mye hvis det skal være verdt det. Tjener rundt 1 mill med 3 års utdannelse og synes det holdt med utdannelse for min del!

 

Anonymous poster hash: 5e2cd...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleier + vidreutdanning som jordmor. 



Anonymous poster hash: de5ef...559
Skrevet

Master i økonomi og administrasjon (siviløkonom) og master i regnskap og revisjon. 6 år på Norges Handelshøyskole.

 

Anonymous poster hash: 96b43...6ea

Skrevet

5 år sivilingeniør. Ikke verdt det hverken økonomisk eller ift jobbsikkerhet. Anbefales ikke...

 

Anonymous poster hash: 35917...44b

Skrevet

Grunnfag kjemi, grunnfag psykologi ++ og master i rettsvitenskap. 450 studiepoeng 👍 på universitet.

 

Anonymous poster hash: 11a9a...e8f

Og hva har du tenkt å bruke den kombinasjonen til egentlig?

 

Anonymous poster hash: f3082...736

Skrevet

 

Grunnfag kjemi, grunnfag psykologi ++ og master i rettsvitenskap. 450 studiepoeng 👍 på universitet.

 

Anonymous poster hash: 11a9a...e8f

Og hva har du tenkt å bruke den kombinasjonen til egentlig?

 

Anonymous poster hash: f3082...736

Jeg bruker jo ikke kombinasjonen, jeg vurderte både psykologi og medisin før valget falt på jus, derav de to grunnlaget. Jobber som jurist i dag.

 

Anonymous poster hash: 11a9a...e8f

Skrevet

5-årig utdannelse ved NTNU, siv.ing

 

Anonymous poster hash: f0f20...8f4

Skrevet

Har studert i over 6 år etter vgs. Litt diverse.



Anonymous poster hash: 75023...09c
Skrevet

Master i økonomi og administrasjon (siviløkonom) og master i regnskap og revisjon. 6 år på Norges Handelshøyskole.

 

Anonymous poster hash: 96b43...6ea

 

Vil du si hva du jobber som i dag? Skal kanskje ta samme kombinasjonen! :)

 

Anonymous poster hash: a099c...778

Skrevet

Hva har dere i lønn dere som har 10 års utdannelse? Det bør være mye hvis det skal være verdt det. Tjener rundt 1 mill med 3 års utdannelse og synes det holdt med utdannelse for min del!

 

Anonymous poster hash: 5e2cd...c4e

Fullstendig ulogisk spørsmålspremiss.

Skrevet

Sykepleier, 3 år.

Skrevet

Lektor med tilleggsutdanning, tilsvarende seks år ved universitet.



Anonymous poster hash: fbe60...8db
Skrevet

 

Master i økonomi og administrasjon (siviløkonom) og master i regnskap og revisjon. 6 år på Norges Handelshøyskole.Anonymous poster hash: 96b43...6ea

 Vil du si hva du jobber som i dag? Skal kanskje ta samme kombinasjonen! :)Anonymous poster hash: a099c...778

Jobbet noen år som revisor, men ble lei av mye overtid og kundebesøk. Jobber nå som business controller, med mange ulike arbeidsoppgaver og behagelig arbeidstid 8-16, og ingen overtid :)

 

Anonymous poster hash: 96b43...6ea

Skrevet

Fagbrev. Holder på med studiekompetanse ved siden av jobb.

 

Anonymous poster hash: e7ecc...2bc

Skrevet

 

Sykepleier + vidreutdanning som jordmor.

 

Anonymous poster hash: de5ef...559

Åh, misunnelig!

 

Anonymous poster hash: 512ae...16e

Skrevet

 

PhD, totalt 10 år etter VGs

 

Anonymous poster hash: a9366...c1b

Har et halvt år igjen av min PhD, og vil da ha 9,5 år med høyere utdannelse. En profesjonsgrad (5,5 år) + et årsstudium + PhD.

 

Anonymous poster hash: 10911...741

Jeg er så gammel at jeg har hovedfag i bunn😀 6 år pluss phd på fire.

 

Lykke til med innspurten👍🏻

 

 

Anonymous poster hash: a9366...c1b

Skrevet

Hva har dere i lønn dere som har 10 års utdannelse? Det bør være mye hvis det skal være verdt det. Tjener rundt 1 mill med 3 års utdannelse og synes det holdt med utdannelse for min del!

 

Anonymous poster hash: 5e2cd...c4e

Da tjener du mer enn meg som har doktorgrad (tjener i overkant av 650 i staten), men til tross for det så har jeg en jobb jeg trives med og ikke minst hvor jeg får brukt kunnskapene mine fra phd. Alt i alt godt fornøyd og dermed også glad for mine 10 år etter VGs.

Bra at du også er fornøyd😀

 

 

Anonymous poster hash: a9366...c1b

Skrevet

Hva har dere i lønn dere som har 10 års utdannelse? Det bør være mye hvis det skal være verdt det. Tjener rundt 1 mill med 3 års utdannelse og synes det holdt med utdannelse for min del!

 

Anonymous poster hash: 5e2cd...c4e

Penger er ikke alltid det viktigste! Tjener kun 530', går opp ca 80' neste år. Jobben er meningsfull, givende, gøyal og utrolig slitsom. Grunnen til at jeg har så mange års utdannelse, er at jeg har bredde i den, jeg har flere bein å stå på.

 

Anonymous poster hash: 4a067...e63

Skrevet

5 år på høyskole, master i spesped

 

Anonymous poster hash: 31252...a59

Samme her, bare på universitetet.

 

 

Anonymous poster hash: 05c65...a3a

Skrevet

Grunnfag fra universitetet og to års journalistutdannelse.

 

Anonymous poster hash: 228c8...ffa

Skrevet

Ett grunnfag + SivIng fra NTNU (5 år)

 

Anonymous poster hash: b648c...ec1

Skrevet

Er snart ferdig med min andre mastergrad. Da vil jeg ha 11,5 år fra universitetet. I overkant mye, men jeg har tatt hele den andre mastergraden min ved siden av jobb.



Anonymous poster hash: 5c6ed...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...