Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hva ville du ha valgt? Vi har stort kjøkken med god plass til dobbelt kjøleskap. Ville du hatt dobbelt med bare kjøl, eller en del med frys? Eller enkelt med eller uten fryseskap? Med is eller uten? Tar gjerne imot tips og råd Anonymous poster hash: a33f2...9ba
Syngensang Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Eg ville hatt fryseren, fordi eg er ofte så lat eg eg ikkje gidder gå i kjelleren å ta ting opp/legge ting ned i frysen. Men om du er en sånn som sprett rundt heile huset utan å tenke deg om har det sikkert ikkje så mykje å seie;-)
klg,2 boys now:) Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Vi har stor amerikansk kjøleskap hvor den ene døren er frys og den andre kjøleskap.har isbit maskin med egen vanntank også på det.knall fornøyd😃
TPK Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Kommer an på hvor langt unna den andre fryseren er. Men jeg ville nok valgt et stort med bare kjøl. Med isbiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå