Gå til innhold

Nytt kjøleskap


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha valgt? Vi har stort kjøkken med god plass til dobbelt kjøleskap.

 

Ville du hatt dobbelt med bare kjøl, eller en del med frys? Eller enkelt med eller uten fryseskap? Med is eller uten?

 

Tar gjerne imot tips og råd :)

 

Anonymous poster hash: a33f2...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville hatt fryseren, fordi eg er ofte så lat eg eg ikkje gidder gå i kjelleren å ta ting opp/legge ting ned i frysen. Men om du er en sånn som sprett rundt heile huset utan å tenke deg om har det sikkert ikkje så mykje å seie;-)

Skrevet

Vi har stor amerikansk kjøleskap hvor den ene døren er frys og den andre kjøleskap.har isbit maskin med egen vanntank også på det.knall fornøyd😃

Skrevet

Kommer an på hvor langt unna den andre fryseren er. Men jeg ville nok valgt et stort med bare kjøl. Med isbiter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...