Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 I utlandet er jo brus helt ut- også lettvariantene. Mens bønda på berget tviholder på flaska si... Anonymous poster hash: 6dff4...bdb
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hva drikker de i utlandet da? Anonymous poster hash: f598a...01d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Hva drikker de i utlandet da? Anonymous poster hash: f598a...01d [/quote Kokosvann, rødbetsaft, iste, smoothies, grønnkåljuice og ikke minst VANN. Anonymous poster hash: 6dff4...bdb
Giss Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 (endret) De fleste jeg kjenner bruker stort sett brus til festlige anledninger og ikke i hverdagen. Men så er det enkelte som ser ut til omtrent ikke å drikke annet enn en eller annen variant av brus. Det undrer meg. Helnorsk fenomen er det vel ikke. Også i resten av verden står brusen sterkt sammen med diverse koffeindrikke. Jeg har ikke inntrykk av at rødbetsaft og kokosvann er det dominerende, men utvalget av drikker som ikke er brus er vel bedre enkelte steder i verden. Endret 11. januar 2016 av Giss
TPK Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Så akkurat et program med Jamie Oliver i Mexico, der drakk alle bare Cola! Billigere enn vann. Førte til store helsemessige problemer i samfunnet. Babyer drakk også Cola.
Syngensang Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Trur nok ikkje egentleg at kokosnøttvatn og raudbetejus er det som sel best i "utlandet" heller. Men om du får all informasjon frå div blogger og andre sosiale media så vil eg tru at kokosvatndrikkarane frontar kokosvatnet sitt litt meir enn coladrikkarane skryt av coladrikkinga si. Endret 11. januar 2016 av Syngensang
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Her har vi bare brus ved fest, aldri i hverdagen, og sjelden i helger. Og vi har reist mye i utlandet, og det er da brus det går i. Ikke kokosvann eller rødbetejuice. Anonymous poster hash: 854a0...e4e
Gjest Antarctica Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 I Danmark går det i øl. Håndbajer til herrene, dåseøl til oss fruene. Nam, nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå