Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hvor aktive er de i forhold til en flatcoated retriever? Anonymous poster hash: df70c...b7f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Krevende hunder. De er på nivå med gjeterhund. De kan også være litt "spesielle" Anonymous poster hash: 4aa24...abb
Gjest Muji81 Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Lol! Dagens morsomste tråd. Måtte klikke for å se hvem som hadde svar på hvor mye mosjon og mental stimuli en toller trenger. Jeg ville tenkt lite. Litt gåing fra bil til bil
Gjest Antarctica Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Så for meg de ansatte i tollvesenet nå. Og tenkte straks: ja! Ellers blir de tjukke og sløve, som oss andre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Hihi! Skulle skrevet med stor bokstav ja 🙈 Men du som svarte først: like mye som en border collie? Virkelig? Anonymous poster hash: df70c...b7f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Hihi! Skulle skrevet med stor bokstav ja Men du som svarte først: like mye som en border collie? Virkelig? Anonymous poster hash: df70c...b7f Border Collie? Hvor er den nevnt? Gjeterhunder er ikke det samme som BC Jeg synes også at de ligner gjeterhundene, selv om de er jakthunder. Ellers; det er individforskjeller, som i de fleste raser, men Tolleren er kjent for å være litt krevende. Flatcoated retriver er også ganske energiske, så hvis du er vant til en slik så funker nok en toller også Min personlige erfaring med tollere er at de er letttrente, kjappe og ligner litt på Border Collie, men ikke så ekstreme. Noe stressa. Til tider sta. Krever en del stimuli. Anonymous poster hash: d5300...5aa
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Hihi! Skulle skrevet med stor bokstav ja Men du som svarte først: like mye som en border collie? Virkelig? Anonymous poster hash: df70c...b7f Border Collie? Hvor er den nevnt? Gjeterhunder er ikke det samme som BC Jeg synes også at de ligner gjeterhundene, selv om de er jakthunder. Ellers; det er individforskjeller, som i de fleste raser, men Tolleren er kjent for å være litt krevende. Flatcoated retriver er også ganske energiske, så hvis du er vant til en slik så funker nok en toller også Min personlige erfaring med tollere er at de er letttrente, kjappe og ligner litt på Border Collie, men ikke så ekstreme. Noe stressa. Til tider sta. Krever en del stimuli. Anonymous poster hash: d5300...5aa Border collie er en gjeterhund, ikke jakthund. Toller er en apporternde rase, ikke en jakthund. Anonymous poster hash: 4898d...37f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Tollere krever mye ja. Mye Mandal stimuli. Kjenner to stk som har Tollere. Veldig snille hunder, veldig energiske. De jobber mye me hundene sine. Anonymous poster hash: db04d...2f1
beef sister Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 JA. Jeg passer ofte en blandingstoller (blandet med en annen aktiv rase), og den har energi til tusen.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Alle hunder trenger mosjon og mental trening! Så enkelt, så vanskelig. Anonymous poster hash: 0fafa...af5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 haha trodde dette gjaldt tollvesnet, begynte å lure Anonymous poster hash: 4f643...0a6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 Så for meg de ansatte i tollvesenet nå. Og tenkte straks: ja! Ellers blir de tjukke og sløve, som oss andre.ja, du er mosjom som svajte det samme som hun over assaaa Anonymous poster hash: d0c07...b03
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #13 Skrevet 11. januar 2016 Toller er for dem som driver aktivt med jakt. Er dere en familie som liker enkle turer en gang for dag så er dette helt feil hund Anonymous poster hash: aaaef...907
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #14 Skrevet 11. januar 2016 Så for meg de ansatte i tollvesenet nå. Og tenkte straks: ja! Ellers blir de tjukke og sløve, som oss andre.ja, du er mosjom som svajte det samme som hun over assaaa Anonymous poster hash: d0c07...b03 Full på en mandag? Anonymous poster hash: df70c...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå