Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Har masse pynt og uåpnede servietter etc fra førstemann dåp. Bordløpwr og..teit å bruke det til nestemann? Anonymous poster hash: 3daa8...fe4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor skulle det være teit eller negativt? Er jo bare bra at du endelig kan få brukt det. Anonymous poster hash: fd016...ce0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor i all verden skulle det være dumt? Hadde vært dumt å kjøpe nytt! Anonymous poster hash: f270b...440
Teddi Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Jeg ville brukt dem, men kanskje lagt til/tatt vekk noe av dekorasjonen, slik at det blir en forskjell. Da tenker jeg kun på bilder som blir tatt vare på som minner. Er greit å kunne se hvem sin dåp de forskjellige bildene er fra, uten å måtte bla gjennom hele minnebanken i hodet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Ok, da gjør jeg det kan kjøpe noe ny pynt, og ha andre blomster etc, men greit å få brukt det en har. Anonymous poster hash: 3daa8...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå