Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #26 Skrevet 11. januar 2016 Unnskyld meg, men hvor kaldt er det hos deg? Du snakker om at det er så kaldt at du ikke er komfortabel med å gå ut, og gå 100 m til barnehagen. Ærlig talt, da skal det jaggu være kaldt! Anonymous poster hash: 6c5e9...c01
Elsker livet Skrevet 11. januar 2016 #27 Skrevet 11. januar 2016 Når det er så kort som 105 meter hadde jeg ikke tatt meg bryet med å måke i 10-20 min. I tilfelle hadde jeg gjort det etter å ha levert eldste, mens yngste sover i vogna i nærheten med babycall.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #28 Skrevet 11. januar 2016 Jeg må være stokk dum, eller noe... snakker vi om litt snømåking (fordi du har lyst til å kjøre 105 meter eller...?) eller snakker vi om at du syns det er kaldt å gå ute med baby, eller er det forskjellen på 50 og 100 meter som er problemet? Eller at du er redd for å gå fra sovende barn? Jeg ser ingen problemer. Ta baby i bæresele/sjal. Gå hvilken som helst vei du orker til barnehagen. Drit i måkinga til baby sover dupp! Tenk å lage så konpliserte problemer av så lite 😅 Anonymous poster hash: c4982...539
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #29 Skrevet 11. januar 2016 Er det du som også lurer på om mannen din er utro hi fordi han tok seg en røyk og et øl??😂 Anonymous poster hash: 022dc...e91
Singelmamma <3 <3 Skrevet 11. januar 2016 #30 Skrevet 11. januar 2016 Jeg må ut og måke snø når ungene sover. Tar meg ca 4 timer. Har ca 100 meter lang innkjørsel. Må ha pauser. Bruker babycall. Så heldig du er som bare har 100 m til barnehagen Vurdert å skaffe snøfreser? Anonymous poster hash: c3d09...097 Ja, men det er en motor som skal tas vare på, og det gir meg hodebry. Jeg har ikke så mange mannfolk rundt meg. Dessuten er det snefall max 10 ganger hver vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå