Gå til innhold

Uff...var jeg for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en marerittdag med bare krangling mellom 5-åringen og 8-åringen var jeg så sikt og skuffa på kvelden at jeg sendte de i seng med beskjed om å tenke over hvordan de hadde oppført seg, samtidig som jeg sa at jeg var veldig skuffa.

Fikk helt vondt i magen etter de sovna og ville helst vekke de for å si jeg var glad i de, siden jeg ikke gjorde det før de sovna (gjør det hver kveld, men i går sendte jeg de bare i seng uten å komme inn å pakke på de som jeg pleier

Var jeg for streng? Eller var det passende konsekvens for oppførselen deres?

Anonymous poster hash: cc3d8...ce4

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Det vet ikke vi, når vi ikke vet detaljene om oppførselen deres.

Men generelt er det vel ikke noen dødssynd du har gjort, det eneste du sa var at du var skuffa? Det må være lov for en mamma å være ærlig omkring sine følelser.

Skrevet

Men generelt er det vel ikke noen dødssynd du har gjort, det eneste du sa var at du var skuffa? Det må være lov for en mamma å være ærlig omkring sine følelser.

De ertet hverandre, sloss, kranglet, svarte meg frekt ol. Vi var på besøk hos besteforeldre, så de kjedet seg kanskje til slutt. Likevel.. Vi prøvde å finne leker, spille spill, sette på film, men til og med da måtte de sloss.

Jeg syns bare det er fælt å sende de i seng uten å si jeg er glad i de, vil fe skal vite jeg et det uansett.

Jaja, hele greia er vel bare teit ::

Gjest Antarctica
Skrevet

De ertet hverandre, sloss, kranglet, svarte meg frekt ol. Vi var på besøk hos besteforeldre, så de kjedet seg kanskje til slutt. Likevel.. Vi prøvde å finne leker, spille spill, sette på film, men til og med da måtte de sloss.

Jeg syns bare det er fælt å sende de i seng uten å si jeg er glad i de, vil fe skal vite jeg et det uansett.

Jaja, hele greia er vel bare teit ::

De vet vel at du er det selv om du er sint og sliten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...