Gå til innhold

Ang midlertidig uførepensjon...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen noe om dette her?

 

Jeg mottar aap fra nav. Jeg vet ikke når jeg kan jobbe igjen, og i dag fikk jeg et brev og et skjema fra jobben om kommunens pensjonskasse.

Der sto det at jeg kunne søke om midlertidig uførepensjon fra kommunen som jeg er ansatt i.
Noen som har vært gjennom dette og vet hva det er?

Vil jeg miste eventuelt noen pensjonspoeng hvis jeg mottar denne ytelsen. Vil jeg miste noe av AAP? 

 

Jeg sitter i kø på tlf nå for å spørre om dette, men ingen tar den, så kanskje noen her vet?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...