Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Har tre barn nå, er det galskap å få to tette nå? Eller burde det holde med en? Føler et barn kan bli litt ensomt? De tre jeg har har stor glede av hverandre. Har plass og ressurser, og har klart godt oppfølging av tre barn. Noen her som har 5 barn som vil si litt hvordan dagene er? Og dere som har en atpåklatt, blir det som jeg frykter? Skulle dere ønske dere fikk to tette heller? Anonymous poster hash: 250ba...c92
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hva sier mannen din til det? Hvor gamle er dere? Jeg synes det virker galskap med 5 barn, men om dere veldig gjerne vil og har ressurser og overskudd til det så kjør på. Her hadde jeg heller vurdert å kjøpe en valp Anonymous poster hash: cd86e...24c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Vi har bare 4 barn da, men de to yngste er tette, 1,5 år mellom dem. Naboen har en atpåkladd som er like gammel som mine to. Disse tre leker sammen hele tiden, hver eneste dag. Mine to er veldig gode venner og begge er da venn med nabobarnet. Alle har det veldig greit. Men nabobarnet kjeder seg veldig når vi ikke er hjemme, nabobarnet vil ikke på ferie, turer e.l. med familien for da er det ingen å leke med. Vil helst være hjemme og leke med mine barn. Skal vil på ferie e.l. blir nabobarnet lei seg og sier vi ikke må dra Så jeg ser hva du mener, mine to har alltid hverandre, nabobarnet har søsken som er 7 og 10 år eldre, men de gidder jo ikke leke med minste hele tiden.... Anonymous poster hash: c6953...203
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Her har vi 3 barn, minste er 14 mnd. De andre to i skolealder. Vurderer en til egentlig, men orker ikke for tett, kanskje sette igang til sommeren:) Anonymous poster hash: 36d6e...8bd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Du er jo ikke gal Om dere har tid, ressurser og lyst på så syns jeg det bare er å kjøre på. Når de andre barna er såpass store som skolebarn så føles det kanskje ikke så kvelende med flere. Men må dere ha to til da? Kan jo komme bare en liten attpåklatt? Anonymous poster hash: 4c3e6...08c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Vi kan jo se det litt an. Det blir iallfall en til. Tror vi satser på å begynne neste år! Takk for svar! Anonymous poster hash: 250ba...c92
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Kjenner på det samme. Vi har 2. Minste er 10 år. Vi tenker å begynne på ny i en alder av 38, og da blir det nok 2 til ja. Jeg gleder meg allerede. Anonymous poster hash: 110d8...460
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Er selv attpåklatt og ja, det var ensomt. Vi bodde i et kvarter hvor de fleste barn var på alder med mine eldre søsken - da mine foreldre flyttet dit var det et nyutbygget område med mange familier med helt små barn. Så da jeg ble skolebarn var området preget av store tenåringer. Det var veldig få på min alder. I familien var det det samme siden de fleste søskenbarn ca var på alder med søskene mine. Dermed ble det fort ensomt i familiebesøk også. Hele familien var veldig veletablert før jeg kom til. De andre hadde funnet sine favorittaktiviteter, sine favorittsteder å dra i ferien, sine mønstre. Det merker man tydelig selv om man er barn. De store syntes det var greit å leke med meg så lenge de selv var i småklassene og jeg omtrent var baby. Da de ble tenåringer og jeg var litt større var interessen borte. De hadde sine venner og interesser og jeg ble fort et irritasjonsmoment. Jeg ønsket jo så sterkt at de ville leke med meg og noen ganger nedlot de seg til det - men man merket jo at de ikke syntes det var spesielt morsomt. De gjorde det mest bare for å glede meg eller slippe masingen min. Jeg har selv valgt å få to tette og skulle jeg ha hatt en attpåklatt skulle jeg vært 100% sikker på at vedkommende kom til å få søsken tett på sin egen alder. Anonymous poster hash: 1e158...9a6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Jeg hadde 3 fra før som var 7, 9 og 12 når jeg ville ha en til, fikk tvillinger ,så var veldig glad for det . så nå har jeg 5 barn på 17 (gutt ) , 14 (jente ) , 12 (jente) og Tvillingsgutter på 5, har aldri angret et sekund,hadde nok fått en til hvis de minste ikke var tvillinger Anonymous poster hash: c883f...96d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Jeg hadde 3 fra før som var 7, 9 og 12 når jeg ville ha en til, fikk tvillinger ,så var veldig glad for det . så nå har jeg 5 barn på 17 (gutt ) , 14 (jente ) , 12 (jente) og Tvillingsgutter på 5, har aldri angret et sekund,hadde nok fått en til hvis de minste ikke var tvillinger Anonymous poster hash: c883f...96d Har et stille ønske om tvillinger...🙈 Anonymous poster hash: 250ba...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå