GÃ¥ til innhold

Baby vil ikke drikke 😣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 mnd. får en del fast føde, men plutselig på fredag så nektet han drikke til.. Har prøvd flere tutekopper. Også vann på flasker og kopp. Kopp var gøy til 2 måltider så ble den bare dyttet vekk. Eneste måten jeg får i han vann på nå er ved å gi han med easy transprøyten.

Han liker vann.

Flere som har opplevd dette?

Fare for uttørking når han spiser grøt og fruktmos + at jeg får i han 5- 6 slike sprøyter til hvert måltid?

Er ikke mye i de da.. 😦

Anonymous poster hash: 67fee...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han drikker også 4-5 dl. mme i døgnet. Men er fast i magen.

Vært litt er masete med vann i helgen da jeg syns bleiene hans ikke ble så våte på fredag.

Skrevet

Prøvd sugerør? Ellers ville jeg valgt en kopp og fokusert på den, om du prøver hundrevis av ulike kopper og flasker blir han bare forvirret og hvertfall ikke vant med at " denne skal du faktisk drikke av"

Anonymous poster hash: 509da...bd5

Skrevet

Nei ikke prøvd sugerør.

Ja sant det ble bare litt bekymret siden bleiene ikke var så våte.

Takk for svar.

Skrevet

Min drev slik og jeg ventet for lenge med å søke råd, hun ble skikkelig treg i magen.

Helsestasjonen sa jeg kunne blande eplejuice i vann. Det likte hun kjempe godt. Jeg trappet ned på mengde juice i løpet av et par dager og det merket hun ikke.

Viktig å kjøpe fersk eplejuice da.

Anonymous poster hash: 382c3...97f

Skrevet

Ikke stress, det er mye væske i grøt og fruktsmoothie, og han får i seg mye melk i tillegg.

Har han tissebleier? Det er et godt tegn.

Hard bæsj skyldes gjerne noe annet. Gi mer fiber, ha malt i melka, om det ikke funker får du kjøpt laktulose på apoteket. Noen dråper av den ga kjemperesultater her :)

Anonymous poster hash: 5fd0a...0d6

Skrevet

Takk for svarene!

Ja har malt i alle 2- 3 flaskene han drikker. Han har bæsjebleiet stort sett hver dag, men innimellom går det en ekstra dag. Så avventer duphalac. Men har det i bakhodet da eldste måtte ha det en periode.

Ja kan jo forsøke med litt smak på vannet, hender han får sånn nypete ekstrakt oppi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...