Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Er det noen her som har det slik? ... at det er flere år (5+) mellom første og de to andre? Fungerer det bra, eller er det kjedelig for den eldste? Har lyst på tre barn, men da må det bli slik. Ser jo at de fleste velger "andre veien" med to tette først og deretter eventuelt en attpåklatt..... Anonymous poster hash: 209c5...3b9 Anonymous poster hash: 209c5...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå