Gå til innhold

Kan baby 2 mnd bruke bag til vogn som seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker seg ikke i sprinkelseng og i bag sover hun rolig. Hun er to mnd men litt lita.

Bruker dere sånn sengekant i sprinkelseng ?

Anonymous poster hash: b3218...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov omtrent hver natt i vogna til hun ble tre måneder. Jeg funderte veldig på hvordan det kom til å bli når hun vokste ut av bagen men hun sov i senga hver natt fra hun ble fire måneder.

Jeg la henne alltid i senga, noen ganger sov hun en time og roet seg kun i vogna og innimellom kunne hun sove halve natten før hun havnet i vogna.

Anonymous poster hash: 85eb5...68d

Skrevet

Så vidt jeg har forstått er det ikke anbefalt fordi det blir for tett. Vognbag'en er jo laget av vind og vanntett stoff så det blir ingen lufting under madrass o.l.

Jeg brukte moseskurv til mine da de var små, hadde en sånn flettekurv som jeg satte nedi spinkelsengen om natta og hadde stående på et bord i stuen om dagen, der sov de godt.

Anonymous poster hash: 70702...d45
Skrevet

Småen hadde kolikk å vogn var det eneste som roet han litt så han sov mye i vogn om natten frem til han var ca 4 mnder.

Gikk helt fint det.

Anonymous poster hash: 1245c...cef
Skrevet

Alle mine har sovet i vognbag de første månedene. Har en egen bag som brukes til soving på natta, i tillegg til den bagen som jeg bruker til vogna ute...

Anonymous poster hash: 43500...4e9

Skrevet

Vi brukte vognbagen i de første månedene. Gubben og jeg sov på hvert vårt rom og delte på "jobben" med kolikkbarnet vårt.

Anonymous poster hash: 00387...03a
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 3ac02...d63

Skrevet

Kan ligge i en skuff om du vil, er samme hvor ungen ligger så lenge den har en madrass og ikke faller ut.

Anonymous poster hash: 1d2be...b7b

Skrevet

Klart du kan det!

Anonymous poster hash: ed4d5...83c

Skrevet

Jada, det går så fint så.

Vi samsov med vår baby til hun var 5 måneder. Men hun sov ofte første biten av natta i vugga si. Tok henne inn i senga første gang hun våkna. Hun sov i vugga til hun var 6 mnd, da flytta hun over i sprinkelseng. De første nettene der var forferdelige, men etter tre netter sov hun godt i sprinkelsenga. Sengekant anbefales ikke grunnet krybbedødrisiko, men vi bruker cot wrap. Selges blant annet på lilleprinsen. Den er mer som et nett, hindrer at de stikker ut armer og bein og gir litt sengekantfølelse, men man kan puste gjennom den.

Anonymous poster hash: 86d95...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...