Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Fikk beskjed på oul at vi venter jente og det virka ikke som gyn var i tvil når ho sa kjønnet. Har såååå lyst til å kjøpe bilsete i jente farge, men hvor sikkert er det at det blir ei jente? Har jo hørt om andre som har fått beskjed om jente og ut kommer en gutt. Blir jo dumt å sitte med for mye store dyre ting i jente farger hvis gyn tok feil. Anonymous poster hash: 29a2f...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hallo?! Et bilsete. Jeg tipper babyen driter veldig i hvilken farge det har. Anonymous poster hash: e0c68...b78
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Det er større sjanse for at de tar feil hvis de tror jente. Ser de en guttetiss så er det som oftest noe der. Litt kjedelig å stå med et rosa sete hvis det blir gutt mener jeg da... Hvor langt er du på vei? Kan du ta en til privat ul hvis det er viktig å vite kjønn? Anonymous poster hash: 3bd9c...557
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Er 22 uker, så har sånn sett god tid. Skal på ny ul i uke 32. Men tenkte jeg ville handle på januar salg nå, fremfor å gi full pris når det nærmer seg. Anonymous poster hash: 29a2f...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Kjøp deg et bilsete i jentefarger med god samvittighet. Kos deg med å gjøre innkjøp! Sjelden de tar feil. Så du selv de tre strekene på ul? Anonymous poster hash: 95fce...3f8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Skal du ikke ha flere barn i fremtiden siden du kjøper dyrt utstyr i en såkalt kjønnsspesifikk farge? Eller har du tenkt til å selge alt og kjøpe nytt igjen ved neste barn? Anonymous poster hash: 5ead0...e02
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Dette er min nr 2, har gutt fra før så mesteparten av det jeg har er kjønnsnøytralt og denne frøkna må nok gå med litt guttete klær innimellom også. Derfor ønsker jeg jente farge på sete siden det meste er nøytralt og etter storebror. Skal kjøpe litt tepper og klær til jente men begrensa hvor mye jeg trenger siden jeg har så mye fra før av. Og ja dette blir siste barnet, mannen har 2 fra før, så blir nr 4 i rekka der og vi føler det holder. Anonymous poster hash: 29a2f...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Det hender de tar feil ja. Jeg fikk beskjed om jente, men ut kom en gutt gitt Hadde en gutt fra før. Anonymous poster hash: fdee4...5ca
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Hvis du er 22 uker på vei og fikk klar beskjed om jente tror jeg nok ganske sikkert at de har rett, babyen er jo såpass stor nå Her har jeg fått beskjed om jente på oul tre ganger, og det stemte alle tre gangene. Nok av rosa her i heimen ja Anonymous poster hash: 70d48...87d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Her sa gyn "vanligvis sier vi ikke kjønn så tidlig (15 uker) men her er det ikke noe tvil! Dere skal ha en gutt!" Ut kom det er liten gutt. Har hørt at det er lettere å ta feil med jenter... Men viss dette var ordinær ultralyd er det ganske stor kjangse for at det blir ei jente eventuelt kan du ta en privat ultralyd for å dobbelt sjekke? Anonymous poster hash: becb2...795
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Tok feil både på ordinær UL samt 3D rundt uke 35😂 Anonymous poster hash: 0f9c0...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå