Gå til innhold

Bo hos venninne når bare mannen er hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på et møte i en by der jeg vokste opp og har flere venner som bor, og har spurt en venninne om det passer at jeg bor der.  Det er henne og mannen sin "tur" at jeg bor hos dem (som om det var noe alle higer etter...), og det er veldig greit for meg å bo der også fordi de har god plass.

Nå viser deg seg at venninnen min skal vekk akkurat den helgen, så det blir kun mannen og barna som er hjemme, men hun sier at det bare er hyggelig for dem om jeg vil overnatte der.

Hadde dere gjort det eller spurt noen andre?

Anonymous poster hash: 14ccf...4e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville spurt noen andre. Rett og slett fordi hvis jeg først skulle overnattet hos venninna mi så hadde jeg jo ønsket å tilbringe litt tid med henne også, ikke bare ansett huset hennes som et hotell ;)

Og når du også har andre du kan sove hos så hadde jeg heller gjort det..

Anonymous poster hash: 80bc5...69f

Skrevet

Nei, det hadde jeg synes var veldig rart. Jeg er ikke så close med mine venninners menn at det hadde vært naturlig å sitte og småprate intimt i sofakroken om kvelden. Og det samme med mine venninner og min mann. Var det helt nødvendig blir det jo noe annet, men tror jeg ville valgt å bo hos andre hvis jeg kunne.

Skrevet

Jeg hadde spurt noen andre, noe av poenget er jo å sitte å skravle litt om kvelden og da overnatter jeg heller hos en venninne som er hjemme enn hos mannen til en venninne som er bortreist altså.

Anonymous poster hash: e0252...306
Skrevet

Nei, overnatt et annet sted.

Det er ikke sikkert venninden din heller vil du skal overnatte og være alene med mannen hennes, kanskje hun bare er høflig.

Anonymous poster hash: c7960...dd0

Skrevet

Ja, jeg er fristet til å bo et annet sted...Det eneste er at det blir litt "fornærmende" for mannen hvis jeg sier at jeg da heller vil sove hos noen andre?

Kan legge til at det i utgangspunktet var mannen hennes jeg kjente først. Vi er gamle venner fra langt tilbake, men da vi begge fikk kjærester på hver vår side, ble det til at jeg ble hans kones venninne og han ble min manns kompis. Det er stort sett henne jeg kommuniserer med på sms og sånt, og han nhar vært på masse gutteturer med mannen min.
Vi er veldig gode venner og har vært på feirer sammen flere ganger i året i mange år.

Skrevet

Overnatt et annet sted.

Anonymous poster hash: de42b...786

Skrevet

Oi det hadde blitt skikkelig kleint for meg,å dessuten har jeg ingen tro på at mannen er kjempe happy for å ha en vennine der som han gjerne følte han burde underholde.

Jeg hadde definitivt letet etter en plan B.

Anonymous poster hash: 2ac7f...4e4
Skrevet

Ja, jeg er fristet til å bo et annet sted...Det eneste er at det blir litt "fornærmende" for mannen hvis jeg sier at jeg da heller vil sove hos noen andre?

Kan legge til at det i utgangspunktet var mannen hennes jeg kjente først. Vi er gamle venner fra langt tilbake, men da vi begge fikk kjærester på hver vår side, ble det til at jeg ble hans kones venninne og han ble min manns kompis. Det er stort sett henne jeg kommuniserer med på sms og sånt, og han nhar vært på masse gutteturer med mannen min.

Vi er veldig gode venner og har vært på feirer sammen flere ganger i året i mange år.

Han blir vel ikke fornærmet om du sier "Sorry kompis, men "Rita" er hjemme den helga så da velger jeg heller å sove hos henne, jeg trenger litt venninnesnakk og der strekker du ikke helt til altså ;)"

Anonymous poster hash: e0252...306

Skrevet

Det syns jeg forandrer saken. Hvorfor vil du ikke være med ham?

Anonymous poster hash: 3edf6...3d4

Skrevet

Jeg vil gjerne, men er likevel usikker på om det er helt "comme il faut".

HI

Skrevet

Hvor nære var dere?

Anonymous poster hash: 91183...a2c

Skrevet

Dere er gamle venner og du vil gjerne sove der og hun sier det er helt greit.

Gjør det da! Dere har sikkert mye å snakke om dere :)

Anonymous poster hash: bba38...adb

Skrevet

Begge barna skal være hjemme, de er 13 og 15 år.

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg hadde bodd der, hvis jeg kjente mannen også og syntes han var hyggelig.

Skrevet

Jeg vil gjerne, men er likevel usikker på om det er helt "comme il faut".

HI

Så lenge du ikke kommer luskende inn bakveien uten at venninnen din er klar over det, så er dte jo helt greit :) Høres koselig ut, spør du meg, og det er jo helt greit for venninnen din!

Skrevet

Det høres kjempekoselig ut, jeg vil tro det er lenge siden du og han møttes bare dere siden du nå tydeligvis har mer kontakt med kona, så dere har sikkert mye å ta igjen.

Skrevet

Selvsagt skal du overnatte det. Jeg hadde ikke hatt noe problem om venninnen min var her en helg selv om kun mannen min var hjemme.

Anonymous poster hash: 4f202...73b

Skrevet

Dumt å sette et så gammelt og godt vennskap på spill da. Jeg ser flere fallgruver:

- venninnen ønsker det egentlig ikke, men sa ja for å være høflig. Stemningen mellom dere blir rar fremover og de begynner å unngå dere

- stemningen mellom deg og mannen blir litt for hyggelig etter ungene har lagt seg, og etter et par glass vin synes det som en kjempeidé å finne ut hva som kunne blitt den gangen

- sjalusi fra din mann, som dere må deale med en stund i etterkant (hadde du vært OK med at han overnattet med denne kvinnen, eller en annen som "kunne blitt til noe" en gang i fortiden?)

Anonymous poster hash: ed174...177

Skrevet

Jeg er veldig glad for at vi ikke har det sånn... Om kompiser eller venninner er i byen er det en selvfølge at vi tilbyr overnatting, uansett kjønn og hvem som er hjemme.

Anonymous poster hash: f053d...fa0
Skrevet

Dumt å sette et så gammelt og godt vennskap på spill da. Jeg ser flere fallgruver:

- venninnen ønsker det egentlig ikke, men sa ja for å være høflig. Stemningen mellom dere blir rar fremover og de begynner å unngå dere

- stemningen mellom deg og mannen blir litt for hyggelig etter ungene har lagt seg, og etter et par glass vin synes det som en kjempeidé å finne ut hva som kunne blitt den gangen

- sjalusi fra din mann, som dere må deale med en stund i etterkant (hadde du vært OK med at han overnattet med denne kvinnen, eller en annen som "kunne blitt til noe" en gang i fortiden?)

Anonymous poster hash: ed174...177

HI her.

Jeg vil jo ikke bo der hvis hun er redd noe skal skje mellom meg og mannen

- hvilket absolutt overhodet ikke kommer til å skje, og jeg tror ikke tanken har streifet henne engang.

For det første er vi ikke interessert i hverandre på den måten, for det andre kommer nok eldstemann til å være oppe like lenge som oss, og for det  tredje- kjenner jeg mannen rett sovner han på sofaen midt i en setning når klokken er rett over elleve.

For det fjerde hadde hun muligheten til å si at det ikke passet hvis hun ikke var komfortabel med at jeg var der, for vi kommuniserte bare per sms og jeg spurte om de var hjemme den kvelden og om det passet at jeg bodde der.

Hun kunne bare ha sagt nei det passer ikke (hun vet jeg har mange andre å bo hos hvis det er nødvendig).

I stedet svarte hun at bare mannen og ungene skulle være hjemme, men at de ville syns det var kjempehyggelig hvis jeg kom...

Skrevet (endret)

For å snu på det, jeg hadde ikke hatt problemer i det hele tatt med at noen av mine venninner hadde ligget over ei natt om jeg selv ikke var hjemme!

Men gjør det du synes er best, hi. Jeg hadde ikke ordnet meg annen plass.

Endret av Rosepus™
Skrevet

Ja, klart du kan sover der :) 

Anonymous poster hash: 3a61b...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...