Gå til innhold

levering i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Som finnmarking kjenner jeg at jeg blir flau... Det går HELT fint å ta med baby og levere 2-åringen i barnehagen. Det er ikke -15 inne i bilstolen eller inne i vogna! Ring og spør på helsestasjon om du er så usikker..

Jeg har selvfølgelig spurt og de er helt uenige med deg.Anonymous poster hash: a536d...f33

Hehe. Du får lov å prøve deg, men du vet selv at det ikke er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ jo være samme dama som har et issue om å gå 100 meter til barnehagen. Kle på unga å gå. Verre er det ikke. En baby klarer fint en så kort tur.Det er så mye overhysteriske høner her Anonymous poster hash: 37a86...81d

Selvfølgelig samme dame. Håper hun får kontakt med fagfolk, for jeg tror ikke at noen råd på et anonymforum kan bidra med fornuft.

Skrevet

Haha.. om det var så farlig med 5 min I minus 15 måtte jag ha belagt meg på å ikke gå utenom døra de vintrene barna var små. Her er det kaldt om vinteren, sitter ikje inne for det. Hvis babyen legges I vogna som har stått inne med et teppe over så ikje luften byttes ut hele tiden så blir det varmere der inne.

Anonymous poster hash: a8e33...178

Skrevet

Huff. Som finnmarking kjenner jeg at jeg blir flau... Det går HELT fint å ta med baby og levere 2-åringen i barnehagen. Det er ikke -15 inne i bilstolen eller inne i vogna! Ring og spør på helsestasjon om du er så usikker..

Jeg har selvfølgelig spurt og de er helt uenige med deg.Anonymous poster hash: a536d...f33

Hehe. Du får lov å prøve deg, men du vet selv at det ikke er sant.

Hva snakker du om? Jeg har t.o.m hatt time hos helsesøster i går der hun var helt enig med meg om -10 grensen.

Anonymous poster hash: a536d...f33

Skrevet

Haha.. om det var så farlig med 5 min I minus 15 måtte jag ha belagt meg på å ikke gå utenom døra de vintrene barna var små. Her er det kaldt om vinteren, sitter ikje inne for det. Hvis babyen legges I vogna som har stått inne med et teppe over så ikje luften byttes ut hele tiden så blir det varmere der inne. Anonymous poster hash: a8e33...178

Det er jo ditt valg å gamble slik. Du vet nok bedre enn ekspertene :) men hvis barna utvikler astma, vet du hvorfor :(

Anonymous poster hash: a536d...f33

Skrevet

Ja for alle nordlendinger har astma :P

Anonymous poster hash: 9ed7d...cbe

Skrevet

JEG hadde holdt 2 åringen hjemme, min har sensitiv hud. Derfor hadde han hatt det bedre hjemme. Baby tåler nok den korte turen, hadde tatt på trekk på vognen. Her blir det hjemme dager foruden eldste, når det er kaldt og surt. Kun fordi jeg uansett er hjemme med baby, og derfor har mulighet til å gi eldste noen ekstra fri dager i ny og ned. 😊😊 er ikke så kjekt ute i barnehagen når er så kaldt. Vi har ikke snø heller, bare barfrost . Ikke spesielt artig, kjekkere hjemme med mamma.

Anonymous poster hash: a495a...983

Skrevet

Hvis barnet er født til termin og er frisk hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med det. Ligger beskyttet for det kaldeste luften nedi der.

Anonymous poster hash: 8049a...ff1

Skrevet

Er no heilt anna temp nedi vogna.hysteri.eg hadde overtall gått.

Anonymous poster hash: aa787...e11

Skrevet

Er no heilt anna temp nedi vogna.hysteri.eg hadde overtall gått.

Anonymous poster hash: aa787...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...