Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har fremkallet ca 200 bilder å tenkte å sette de inn i albumene jeg hadde fra før av. Dumme meg glemte å sjekke hvor store bilder det var plass til i albumene så nå viser det seg selvsagt at bildene er for stor. Finnes det album jeg kan kjøpe der jeg kan lime inn bildene selv? Det blir sikkert billigere enn å bestille alle bildene på nytt.. Anonymous poster hash: 5e2c9...c6a
QueeenBeee Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Kan du ikke klippe ev en stripe i topp/bund/sidene av bildene? Det gjorde jeg da jeg gjorde samme tabben. Fungerte topp. Om du ikke kan det så har både Nille og Europris album du kan lime inn i.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 De fleste fotobutikker har vel sånne album. Både store og små. Anonymous poster hash: fa927...a91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Kan du ikke klippe ev en stripe i topp/bund/sidene av bildene? Det gjorde jeg da jeg gjorde samme tabben. Fungerte topp. Om du ikke kan det så har både Nille og Europris album du kan lime inn i. Var dessverre en del bildet det ikke var mulig på,men skal sjekke nille og europris i morgen Tusen takk for tipset! Anonymous poster hash: 5e2c9...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå