Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 som kommer ned gang på gang og bare tuller, blir jeg sint så har de begynt å bare le...jeg tilter snart, dette har startet nå i det siste. De deler rom, har hver sin seng men ender med å dele seng også. De er 8 og 9 år gamle. Gir konsekvenser, de får ikke Ga med noen hjem etter skolen i morgen. Har lagt meg, hører de fortsatt er våkne på rommet....GI MEG STYRKE!! Anonymous poster hash: 7e09e...3b4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Da må du gi konsekvenser som svir litt. Feks ingen spilling, mobiltlf, godteri på lørdag. Funker her.
Skogro Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Ja hadde det bare svidd så....Ingen spilling bryr de seg ikke om. Ei heller inndragelse av ukepenger. At jeg kansellerer overnattinger som er planlagte svir. Men da går det jo også utover andre barn...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 At de ikke får sove sammen, hvis de ikke skjerper seg, og dermed må bytte på å sove annenhver natt med deg? Anonymous poster hash: 6bd3e...b99
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Forsøk å aldri gi mer enn en advarsel før de får en umiddelbar konsekvens. Vis at du blir sint og ikke gå tilbake på det. Gi for eksempel den konsekvensen at de får tilbringe natten på gulvet med et ullteppe, en på badet og en på gangen.lås døra til rommet deres så de ikke kommer inn der. Anonymous poster hash: e7913...871
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Forsøk å aldri gi mer enn en advarsel før de får en umiddelbar konsekvens. Vis at du blir sint og ikke gå tilbake på det. Gi for eksempel den konsekvensen at de får tilbringe natten på gulvet med et ullteppe, en på badet og en på gangen.lås døra til rommet deres så de ikke kommer inn der. Anonymous poster hash: e7913...871 Ojj!! Noen er strengere enn andre merker jeg 😂 Sove på badegulvet faktisk 😂 Anonymous poster hash: 80da4...b3a
Mandala Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Eller sitt utenfor rommet/ bruk en uke eller to på å gå ofte inn på rommet deres. Hvertfall ikke la dem lage lyder og tulle sammen enda. Stopp dem hver gang de prøver å prate eller tulle etter leggetid. Utrolig slitsomt og kjedelig den tiden det tar med tilsnakk hvert 5.minutt eller så, men definitivt verdt det etterpå om det fungerte.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 En må ligge på rommet, den andre ute i gangen. Evt så får de ikke dele rom, dersom dere har flere rom. Anonymous poster hash: 106fe...bb0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Eller belønningsskjema, klarer de det så blir det belønning feks kino Anonymous poster hash: 106fe...bb0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Forsøk å aldri gi mer enn en advarsel før de får en umiddelbar konsekvens. Vis at du blir sint og ikke gå tilbake på det. Gi for eksempel den konsekvensen at de får tilbringe natten på gulvet med et ullteppe, en på badet og en på gangen.lås døra til rommet deres så de ikke kommer inn der.Anonymous poster hash: e7913...871 Ojj!! Noen er strengere enn andre merker jeg Sove på badegulvet faktisk Anonymous poster hash: 80da4...b3a Ja, men så har jeg også trygge barn som vet hvor grensen går for hva de kan tillate seg og hva de ikke får lov til. De har mye slakkere tøyler enn de fleste andre jeg kjenner, men de vet at et nei er et nei og vi har derfor veldig få konflikter. Anonymous poster hash: e7913...871
Gladmor30 Skrevet 10. januar 2016 #11 Skrevet 10. januar 2016 Belønningssystem høres absolutt fornuftig ut, som hun over nevnte! Finn et system son du vet vil friste😊
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #12 Skrevet 10. januar 2016 Her deler 7 og 10 åringen rom. Men 7 åringen må legges først. Ca 20. Da sovner han innen halv 9 ca. Så legger 10 åringen seg rett etter det. Bruker den minste lang tid og sovne på om han legger seg først? Anonymous poster hash: 9fea0...416
soleia Skrevet 10. januar 2016 #13 Skrevet 10. januar 2016 - sikkert sjukt irriterande, og kjedeleg i morgon når dei er trøtte og ikkje vil stå opp, men det er no litt søtt og med søsken som er så gode vener Vi har det slik når det er ferie og ungane må dele rom. Av og til gjer me det slik at minste legg seg først, og eldste ventar til han har sovna, men det er ikkje så lett når dei er veldig tette i alder.
Skogro Skrevet 11. januar 2016 #14 Skrevet 11. januar 2016 De har altid lagt seg samtidig, den yngste vil nok ikke sovne alene. Skal teste belønningssystem. Ikke bli sint ihvertfaLL, det har motsatt virkning på disse trolla😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå