Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg og eksen hadde et turbulent forhold. Vi fikk barn sammen og det brøt ganske fort etter lille ble født. Vi har hele tiden klart å samarbeide bra om lille derimot. Det siste året har han blitt mye mer moden en det han var, og endelig begynt å vise ansvar ovenfor lille. Når jeg ser dette merker jeg at følelsene jeg hadde for han kommer tilbake. Jeg merker at jeg godt kunne tenkt meg å prøve på nytt både for meg selv og for lille. Problemet er at jeg har en kjæreste. En kjæreste jeg er kjempe glad i. Vi har vært sammen i 8 måneder og han er kjempe flink med lille. Jeg trodde virkelig jeg var for gammel til sånn tull som å være forelsket i 2 samtidig, men tydeligvis ikke. Er så usikker på hva jeg skal gjøre. Føler jeg burde prøve med eksen igjen for å se om det kan gå, for det hadde jo vært best for lille, men er redd det skal føre til samme som før, og da vil det bare ødelegge meg og bli sårt for lille. Og jeg er jo så glad i kjæresten min. Har jo egentlig ikke lyst til å gjøre det slutt der når vi har det så fint sammen. Og lille er jo kjempe glad i han også. Føler livet mitt plutselig ble så vanskelig... Anonymous poster hash: 7293b...705 Anonymous poster hash: 7293b...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå