Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Hjemme annahver uke frem til sommeren, ville du gjort det da? To/tre dager i uka er ikke noe alternativ. Barnet er 2 år og vi skal såklart aktivisere hjemme denne ene uka det er hjemme. Lurer bare på om andre har gjort dette og om det er problem for barnet/bhg? Anonymous poster hash: bb7d5...1bc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Ikke gjør det. Annen hver uke vil føre til ny tilvenning hver gang. Anonymous poster hash: e2f1f...12a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Nei det ville jeg ikke hvis det eneste alternativet er hele uka. Anonymous poster hash: d58ea...c24
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Det høres ut som en dårlig ide. Jeg jobber selv i barnehage å ser at barna sliter jo med å komme tilbake etter bare en helg,da kan du tenke deg hvor vanskelig det er for barnet når han/hun har vært vekke en hel uke! Er sikkert ikke lett å få venner i barnehagen heller når barnet deres er sååå mye vekke. Anonymous poster hash: 109b4...7f7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Barnet vårt har vært mye borte i høst pga sykdom, enten hos han eller hos barn i bhg som ikke er forenelig med hans tilstand. Han har ikke hatt noe problem med å finne seg til rette der, blir ikke utstengt fra lek og koser seg de dagene han er i bhg. Han har vært borte i 3-5dag i gjennomsnitt annenhver uke. Han er 2 år. Tenker det er individuelt hvordan dette vil påvirke barnet. Kan godt hende han vil nyte meget godt av tiden hjemme og. Kun du kjenner barnet ditt godt nok til å vite hva hans behov er. Vår begynte ikke i bhg før i han var 1 1/2 år. Ville hatt han mer hjemme om jeg hadde hatt anledning og "ork" til det. Er høygravid, og har derfor valgt å la han være i bhg selv om jeg er hjemme, i de periodene han kan være der. Anonymous poster hash: d839c...d8e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har en gutt på 2.5år som er mye vekk fra barnehagen. Pga sykdom, sykehusinnleggelser og div. Han er vekk annenhver uke, og det er helt forferdelig de første dagene igjen, han vil ikke i barnehagen, vil nesten ikke gå inn, og vil ikke leke med noen.. Så i slutten av uken er barnehagen helt topp, og han vil ikke hjem igjen, men da har han jo en uke hjemme eller annet. Nå er jo vår situasjon annerledes pga sykdom, og han har ekstra oppfølging i barnehagen slik at han kommer inn i igjen, og overgangen blir enkel for han.. Men hadde din barnehage gjort det for din om du hadde han i bhg annenhver uke? Kan fort se at din ville protestert på det, og ikke skjønt greia med annenhver uke... Hvorfor kan du ikke ha han hjemme 1-2dager i uka istede? Anonymous poster hash: 19eb8...3be
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Aldri i verden. For mye fram og tilbake, veldig forvirrende. Jeg hadde min hjemme hver onsdag og fredag, og det gikk fint. Anonymous poster hash: 1d5b4...564
Mamma_til_2 Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Nei hadde heller satset på en og annen dag fri og resten korte dager ( kjærnetid)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Takk for synspunkter! Har gått i bhg et år pg har sjelden problemer med å komme tilbake etter ferier og helger.. Kan jo kanskje prøve i en periode og se hvordan det går. HI Anonymous poster hash: bb7d5...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå