T&T Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer. Jeg er aleine med to barn i alderen 6 og 12 år som jeg har lyst til å ta med på en tur og gi dem en positiv opplevelse uten at det koster skjorta til sommeren. Aller helst her i Norden hvor jeg kan bruke bil eller tog. Håper noen av dere damer har gode tips og forslag som ikke er av de typiske Hunderfossen og tusenfryd typen...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Skara sommerland? Koster? Lalandia? Anonymous poster hash: 5062a...6e9
T&T Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2016 Skara sommerland? Koster? Lalandia? Anonymous poster hash: 5062a...6e9 Fine forslag. Men, det må da være ting man kan gjøre eller oppleve som ikke nødvendig vis er i en fornøyelsespark. Så jeg håper at noen har flere tips til meg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Skara sommerland? Koster? Lalandia?Anonymous poster hash: 5062a...6e9 Fine forslag. Men, det må da være ting man kan gjøre eller oppleve som ikke nødvendig vis er i en fornøyelsespark. Så jeg håper at noen har flere tips til meg. Koster er langt fra noen fornøyelsespark altså. Anbefaler også Bornholm og Gotland. Hva liker dere å gjøre da? Anonymous poster hash: 658c3...053
T&T Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2016 Skara sommerland? Koster? Lalandia?Anonymous poster hash: 5062a...6e9 Fine forslag. Men, det må da være ting man kan gjøre eller oppleve som ikke nødvendig vis er i en fornøyelsespark. Så jeg håper at noen har flere tips til meg. Koster er langt fra noen fornøyelsespark altså.Anbefaler også Bornholm og Gotland. Hva liker dere å gjøre da? Anonymous poster hash: 658c3...053 De er så klart glad i fornøyelsesparker. Og det har stort sett vært det alle feriene har vært brukt til. Noe far kommer til å opprettholde. Jeg har derfor et ønske om å gi de litt andre opplevelser også. Så jeg skal uten tvil sjekke opp tipsene du kom med...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Gå i Jotunheimen Prekestolen Gaustablikk Rorbu i Lofoten Leie hytte på Sørlandet
T&T Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2016 Supre forslag 😊 Setter stor pris på dette 👍🏻
Mandala Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Jeg vil si at man kan få en bra ferie hvor som helst! For noen år siden var vi i Danmark. En av dagene var vi på Legoland selvsagt, de andre dagene på en fin strand vi fant. Det er stranda som sitter i minnet til barna. Der var vi sammen, lekte vannet etc, uten noe som helst stress. Så absolutt hvor som helst. Lei noe gjennom airbnb.no feks. Gå turer i skogen, sjekk ut en ny by for dere, gå på en fjelltopp. Prøv boligbytte, så er det gratis bosted og man havner utenfor turiststedene. Feks.
T&T Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2016 Jeg vil si at man kan få en bra ferie hvor som helst! For noen år siden var vi i Danmark. En av dagene var vi på Legoland selvsagt, de andre dagene på en fin strand vi fant. Det er stranda som sitter i minnet til barna. Der var vi sammen, lekte vannet etc, uten noe som helst stress. Så absolutt hvor som helst. Lei noe gjennom airbnb.no feks. Gå turer i skogen, sjekk ut en ny by for dere, gå på en fjelltopp. Prøv boligbytte, så er det gratis bosted og man havner utenfor turiststedene. Feks. Tusen takk 😊
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Reise på telttur i Femundsmarka, der kan man gå fine turer, fiske osv. Biltur på Vestlandet, man kan bo rimelig i campinghytter, telt osv og oppleve mye fint. isbreer, bade i fjorden, gårdsbesøk, bestige fjelltopper osv. Anonymous poster hash: 2b22e...ec0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 Biltur i et bestemt område. Vi har hatt to fantastiske uker i fjor sommer rundt Veneren i Sverige. Avsluttet ferien med en helg i Gøteborg. Vi tok inn på små hyggelige camping plasser. hytte rundt 400 - 500 kr pr døgn. Holdt oss unna disse kjempe store plassene. Mange flotte badeplasser rundt Veneren. Anonymous poster hash: 07360...5f1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #13 Skrevet 11. januar 2016 Telttur i marka Eller på en campingplass ved sjøen! Anonymous poster hash: 61cb3...0e2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #14 Skrevet 11. januar 2016 Gå fra hytte til hytte i fjellet. Anonymous poster hash: 6607a...a22
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #15 Skrevet 11. januar 2016 Biltur i et bestemt område. Vi har hatt to fantastiske uker i fjor sommer rundt Veneren i Sverige. Avsluttet ferien med en helg i Gøteborg. Vi tok inn på små hyggelige camping plasser. hytte rundt 400 - 500 kr pr døgn. Holdt oss unna disse kjempe store plassene. Mange flotte badeplasser rundt Veneren. Anonymous poster hash: 07360...5f1 Vänern heter det! Kan jo være greit hvis HI vil finne ut mer kring tipset ditt. Anonymous poster hash: a3936...6c1
geitemarken Skrevet 11. januar 2016 #16 Skrevet 11. januar 2016 Gårdsferie er gøy. Der ungene får nærhet til dyr og gårdbrukere. Har sett flere nettsider. Familieleir på Langedrag høres utrolig koselig ut. Rorbuferie i Lofoten. Det har ikke vært sommer før man har vært på havet i midnattsol og fisket for så å lage fisk når man kommer hjem midt på natta. Eller lær å surfe i Lofoten. Overnatting i fyrhus, søk på kystverket. Den ferien jeg husker best fra barndommen er en sykkelferie. Det regnet hver bidige dag i 14 dager, men bar den beste ferien ever. Vi planlegger å ta våre barn på en liknende ferie. Da tenker vi Danmark er fint fordi de har flere plasser med egne sykkelveier. Fjellheimferie å gå fra hytte til hytte. Finnes flere familievennlige ruter ettersom hvor du er i landet. Sjekk ut norske turist forening. Også en ferie vi planlegger i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå