Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Har tidligere født på Ullevål, kunne tenkt meg det igjen særs pga barselhotellet. Jeg vil gjerne at mannen kan ha mulighet for å være der hele tiden. Etter som jeg skjønner er det enerom på Kalnes med dobbeltsenger..vurderer derfor å føde der siden det blir litt kortere vei for oss. Noen som har født der og kan fortelle litt om hvordan den opplevelsen var? Anonymous poster hash: dab95...fc8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Har ikke født der selv men hørt nok skrekkhistorier om det sykehuset til å ligge langt unna. Min far holdt på å dø grunnet feil medisiner de rotet med. Og hørt et par historier om føden der også. Anonymous poster hash: 5c136...ef7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Oi allerede mange skrekkhistorier enda de åpnet i november? Da holder jeg meg unna isåfall Anonymous poster hash: dab95...fc8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Skrekkhistorier finnes på absolutt alle sykehus! Forsvarer det ikke, men vi må bare forstå at feil skjer overalt. Du klarer ikke finne et sykehus hvor det ikke har skjedd fatale feil dessverre. Er forøvrig nysgjerrig selv om noen har erfaring med fødeavdelingen på kalnes da jeg skal føde der om noen mnd. Fint om noen har erfaringer på FØDEN og ikke andre avdelinger. 😉 Anonymous poster hash: e52e4...81d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Jeg fødte på Kalnes nå i november! Barnefar sov der sammen meg alle dagene. Jeg er kjempe fornøyd med alt der og ikke noe negativt og si om det ☺️ Anonymous poster hash: b5184...278
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 tror de fleste er veldig fornøyd der, har bare hørt postive ting, og barnet mitt har Astma og slet grusomt med dette i helga, så han ble innlagt der,helt fantastisk flinke de som jobbet der ,ble tatt på alvor med engang, og de var trøstende og pratet lenge med både meg og besteforeldre, var vanskelig for oss alle Anonymous poster hash: 3ce4c...f88
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Har ikke født der selv men hørt nok skrekkhistorier om det sykehuset til å ligge langt unna. Min far holdt på å dø grunnet feil medisiner de rotet med. Og hørt et par historier om føden der også. Anonymous poster hash: 5c136...ef7 Er du sikker på at det ikke er A-hus du sikter til? Kalles er i Sarpsborg, nyåpnet i november 2015. Anonymous poster hash: a8f7a...263
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Har ikke født der selv men hørt nok skrekkhistorier om det sykehuset til å ligge langt unna. Min far holdt på å dø grunnet feil medisiner de rotet med. Og hørt et par historier om føden der også. Anonymous poster hash: 5c136...ef7 Er du sikker på at det ikke er A-hus du sikter til? Kalles er i Sarpsborg, nyåpnet i november 2015. Anonymous poster hash: a8f7a...263 Kalnes* Anonymous poster hash: a8f7a...263
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Ikke bekymre deg, de samme flotte damene som jobbet i Fredrikstad er der! Er det noe du lurer på så ring og prat med de. Har to nære venner som har født der siste tiden, og de var kjempe fornøyd. Barnefar fikk overnatte første natten(begge dro hjem etter en overnatting) Anonymous poster hash: 0bc1e...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå