Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Gå ned i vekt. Er en mamma til en gutt på 1 år. Veier 72 kilo og vill ihvergfall gå med 10 kilo før vi planlegger neste man Takk for tips på forhånd Anonymous poster hash: b3fbf...7e6
☆☆☆ Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Planlegg kva du skal ete. Spontan mat er ofte kaloririk mat.
Serepta Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Vektklubb.No Da får du oversikt over kaloriinntaket. Gjerne kombinert med så rene råvarer som mulig. Og kutt alt sukker i kosten.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Kuttet all fet mat, åt ellers normalt. Gikk ned 16 kg på 3 mnd Anonymous poster hash: 51adb...a9a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Lavkarbo Anonymous poster hash: 8e339...e58
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Lage en matliste og handle inn en gang i uken. (Samt kaste godteriet som blir igjen) Jeg er vanemenneske å kan helt fint spise det samme til frokost/lunsj/kveldsmat i en måned, så jeg trenger egentlig bare å ikke ha godteri i hus og planlegge middagen slik at det ikke blir noen enkel løsning. Anonymous poster hash: a6f97...764
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Ikke bjynn med lavkarbo. Kjenner to som var helt fanatiske. De ble helt andre mennesker. På en negativ måte. Beveg deg og spis normal mat i normale porsjoner. Jeg skal begynne med korte treningsprogram hjemme i stua foran macen:-) YouTube er fint! Anonymous poster hash: 219e9...acf
Chupa chups Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 Ikke tenk på hva du skal kutte ut. Bare tenk; jeg skal spise ren mat, dvs grønnsaker, hvitt kjøtt og fisk til alle måltider. Grovt brød. Honning om jeg trenger noe søtt. Lag deg te med litt honning oppi når du blir sugen på mat mellom måltider, det gir deg noe å gjøre og døyver sulten. Det er enkelt å gå ned i vekt om man gjør kostholdet rent og enkelt, og øker på med treningen. Husk å trene styrke!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Spinning! Har hørt hele tiden nå: kosthold er kg, trening er bare gram. Vel, NÅ løsner det hos meg etter kort tid. Trener tre dager i uka. Spiser vel sunnere fordi jeg trener, alt stabiliseres liksom. For meg fungerer det mye bedre å trene jevnt og spise så sunt jeg klarer med litt utskeielse nå og da. Enn å bare tenke mat. Lykke til Anonymous poster hash: 476b1...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå