Gå til innhold

Hvilken bil passer til en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fetteren min, han er gift og har to ungdommer. Han kjører en Honda CRV. Jeg kom til å tenke at den egentlig er litt femi, ikke passer til en mann.

Så har jeg tenkt meg litt om, det er egentlig mange biler som ikke er særlig mandige.

Land Rover passer fint til en mann, samme med hilux og hummer etc.

Men alle menn kan ikke kjøre bensinslukende firehjulstrekkere, menn slike mellom SUVer de passer ikke til en mann!

CRV, rav4, og disse quashquai eller hva de heter. Det er kone biler.

Subaru har flere modeller, jeg tenker passer for menn, men det er jaggu ikke enkelt. Susuki også.

Synes det egentlig er kulere med en mann i berlingo, enn i en crv. Andre som tenker som meg?

Anonymous poster hash: da18c...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har for lite å gjøre.

Anonymous poster hash: 94606...635

Skrevet

verken SUV, CRV eller Rav er femi biler i mine øyne. Heller streite og praktiske. Men Land Rover tenker jeg er litt penisforlenger av uvisst grunn:P

Anonymous poster hash: 25262...b7d

Gjest Antarctica
Skrevet

Biler passer ikke til ekte menn.

Kun Harley duger.

Skrevet

Jeg er singel og har kjørt Honda CRV lenge, og har flere ganger fått spørsmål om hvorfor jeg ikke heller kjøper meg en konebil, i stedet for å kjøre rundt i en mannebil. Så det er mange som tydeligvis er veldig uenig med deg i at Honda CRV og Rav 4 er damebiler

Anonymous poster hash: 4f859...565
Skrevet

XC90 er mannebil <3 :D

Anonymous poster hash: e94f6...65f
Skrevet

Synes Mini Morris passer veldig bra til menn, spesielt hvis de er høye og litt kraftige.

Anonymous poster hash: af1cc...418

Skrevet

Fetteren min, han er gift og har to ungdommer. Han kjører en Honda CRV. Jeg kom til å tenke at den egentlig er litt femi, ikke passer til en mann.

Så har jeg tenkt meg litt om, det er egentlig mange biler som ikke er særlig mandige.

Land Rover passer fint til en mann, samme med hilux og hummer etc.

Men alle menn kan ikke kjøre bensinslukende firehjulstrekkere, menn slike mellom SUVer de passer ikke til en mann!

CRV, rav4, og disse quashquai eller hva de heter. Det er kone biler.

Subaru har flere modeller, jeg tenker passer for menn, men det er jaggu ikke enkelt. Susuki også.

Synes det egentlig er kulere med en mann i berlingo, enn i en crv. Andre som tenker som meg?

Anonymous poster hash: da18c...547

Hahahaha 😂😂 berlingo

Like godt ford mondeoen min,

Men hadde fint kunne tenkt meg 4 wd på neste mondeo.

-kona mi e sjefen 😂

Anonymous poster hash: 8f2de...7d5

Gjest Antarctica
Skrevet

Synes Mini Morris passer veldig bra til menn, spesielt hvis de er høye og litt kraftige.

Anonymous poster hash: af1cc...418

Da kan du si "kle på deg bilen og kom!"

Skrevet

De beste mennene kjører vw! 😉

Anonymous poster hash: 4dddf...8db

Skrevet

Haha, skjønner hva du mener hi, men drar det ikke så langt at menn ikke passer i de bilene du ramser opp. Så en skikkelig kjegas på butikken i går, og da vi gikk ut så jeg han satte seg i en liten polo! Kjente det var litt turn-off 😂

Anonymous poster hash: 71043...ac5

Skrevet

Biler passer ikke til ekte menn.

Kun Harley duger.

Selvsagt👍🏻👍🏻👍🏻, men hva skal de kjøre når de har pms som varer i 4-5 måneder hvert år?

Her hjemme går vi bare rundt og er deprimerte og mugne for tiden😩.

Anonymous poster hash: 28cff...8f0

Skrevet

Mannen min kjører en Izuzu, det er vel mannebil? Det er jobbebil da, praktisk bil for han i jobbsammenheng...

Anonymous poster hash: db31d...4fb
Skrevet

Mannen min kjører en Izuzu, det er vel mannebil? Det er jobbebil da, praktisk bil for han i jobbsammenheng...

Sorry, ble vel en z for mye der, Isuzu heter det vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...