Gå til innhold

Dere som ikke lenger er sammen med barnefar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere funnet dere ny mann/kjæreste?

Hvor lang tid tok det? Har dere det bedre nå?

Min samboer hat vært utro mot meg. Tror ikke forholdey vil ordne seg😢

Jeg er så redd for å ende opp ensom og alene. Er jo omtrent aldri ute så skjønner ikke helt hvor jeg skal treffe noen...

Anonymous poster hash: d3ed6...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart to år siden bruddet med bf. Kunne ikke vært mer glad for bruddet nå. Har ikke funnet en ny, men har heller ikke det behovet enda. Tenker mye på barna og hvem som skal "passe" inn i vårt liv. Derfor er jeg mer tilbakeholden. Føler meg mer fornuftig.

Har "funnet meg selv" igjen, var deprimert i slutten av forholdet og lang tid etterpå. Studerer, er sliten, men så glad for hvordan livet gikk. Har innsett at jeg fortjener en langt bedre mann enn den idioten jeg har til ex. Kunne skrevet en bok om det her, men ja. Jeg er alene, men likevel ikke ensom. Liker friheten jeg har til å bestemme over meg selv. Digger det faktisk 😊

Anonymous poster hash: 0f987...8ca

Skrevet

Snart to år siden bruddet med bf. Kunne ikke vært mer glad for bruddet nå. Har ikke funnet en ny, men har heller ikke det behovet enda. Tenker mye på barna og hvem som skal "passe" inn i vårt liv. Derfor er jeg mer tilbakeholden. Føler meg mer fornuftig.

Har "funnet meg selv" igjen, var deprimert i slutten av forholdet og lang tid etterpå. Studerer, er sliten, men så glad for hvordan livet gikk. Har innsett at jeg fortjener en langt bedre mann enn den idioten jeg har til ex. Kunne skrevet en bok om det her, men ja. Jeg er alene, men likevel ikke ensom. Liker friheten jeg har til å bestemme over meg selv. Digger det faktisk 😊

Barna er forresten under 4 år begge to, så har ikke hastverk med å finne en ny mann enda 😉

Skrevet

Åhh. Føler så med deg. Den følelsen du har nå, har vi alle hatt etter et brudd. Jeg hadde det som deg. Selvtilliten var på bånn, hvor skal jeg finne noen, vil noen ha meg? Jeg surret mye rundt, datet en del. Prøvde meg på noen korte forhold. Men det tok hele to år før jeg fant en ny kjæreste. Har nå vært sammen med han i ett år:-) Det ordner seg for deg. Selv om du ikke er ute nå, blir det kanskje flere turer på byen når du er singel. Ellers så er nettdating en morsom greie. Jeg møtte mange fra nettet. Du finner ut av det. Ensom og alene blir du sikkert ikke, selv om det føles sånn nå. 

Anonymous poster hash: e1d54...2ab
Skrevet

Så kom deg ut da. Vil du være sammen han bare for ikke å være ensom?

Vær sterk,dette klarer du. Kom deg vekk fra en som ikke fortjener deg.

Er faktisk ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: 058a0...7ec

Skrevet

Åhh. Føler så med deg. Den følelsen du har nå, har vi alle hatt etter et brudd. Jeg hadde det som deg. Selvtilliten var på bånn, hvor skal jeg finne noen, vil noen ha meg? Jeg surret mye rundt, datet en del. Prøvde meg på noen korte forhold. Men det tok hele to år før jeg fant en ny kjæreste. Har nå vært sammen med han i ett år:-) Det ordner seg for deg. Selv om du ikke er ute nå, blir det kanskje flere turer på byen når du er singel. Ellers så er nettdating en morsom greie. Jeg møtte mange fra nettet. Du finner ut av det. Ensom og alene blir du sikkert ikke, selv om det føles sånn nå. 

Jeg har det forresten bedre nå, enn noen gang tidligere;-)

Skrevet

Det var en lang prosess, men 2-3 år siden det var helt over. Har ny mann, og har hatt det 9 måneder. Trodde aldri det skulle ordne seg, men gikk over all forventning.

Anonymous poster hash: 4490e...0ae

Skrevet

Jeg gikk for 7 år siden. Og jeg har aldri angret meg, alltid vært fornøyd med valget jeg tok. Jeg har det bedre alene, enn sammen med han. Jeg var i et 2 år langt forhold, ble sammen med den mannen 1 år etter bruddet med barnefar. Og nå i høst møtte jeg en helt fantastisk mann, helt sikker på at jeg aldri noensinne kunne funnet en bedre mann.

Anonymous poster hash: e91ff...2af
Skrevet

Jeg fant ny kjæreste 2,5 år etter bruddet. Vi flyttet sammen etter å ha vært sammen i 2 år og ha nå vært sammen i 8 år.

Var ikke noe vanskelig å finne menn som var interessert i forhold når jeg var alenemor. Så lenge du er åpen for det og ser fremover så er det håp 😊

Eksen min fortsatte forholdet med sin elskerinne når det ble slutt så han flyttet fra meg og barnet og rett inn sammen med henne. De er fortsatt sammen idag 10 år etter. Gift og to barn sammen. Dessverre så falt mitt barn av dette lasset for et par år siden så hun har ikke lenger samvær med sin far.

Men jeg angrer ikke på at jeg gikk. Jeg kunne aldri stolt på den mannen igjen.

Anonymous poster hash: 2179c...b92

Skrevet

Forholdet ble slutt så fort jeg sa ordet "gravid",å fikk ny kjæreste når småen var 3 mnder.

Anonymous poster hash: 98bca...0e4
Skrevet

Jeg ble alene med ett barn når hun var tre mnd. Jeg datet en når hun var 1,5 år men varte kun kort tid. Etter det har jeg vært alene frem til min datter fylte 6 år.. Full jobb og travle hverdager så orket ikke tanken på menn. Møtte en i vår med to barn på samme alder😍. Det går veldig bra og er forelsket for første gang på 6 år❤️. Utfordringer kommer nok men håper det varer for har knyttet bånd med hans barn og barna går så godt sammen. Travelt med Hærlig med "storfamilie"😀. Tar tid og ikke lett når man har barn. Ikke stress og ta godt vare på deg selv og barna. Ha det stabilt rundt deg og stol på deg selv..så kommer det nok en i livet deres på sikt😊

Anonymous poster hash: bdc72...600

Skrevet

Min samboer hat vært utro mot meg. Tror ikke forholdey vil ordne seg

Jeg er så redd for å ende opp ensom og alene. Er jo omtrent aldri ute så skjønner ikke helt hvor jeg skal treffe noen...

Min eksmann var notorisk utro å brukte en hver anledning til å finne ei ny han kunne holde på med. Etter 5 år ga jeg opp, vi skilte oss og jeg flyttet fra ham sammen med vårt felles barn. Et tungt valg og jeg gidder ikke ljuge; Jeg var livredd for å være alene. Livredd for at livet aldri skulle bli bra igjen og at forholdet med ham var det beste jeg kunne få. 

Det første halvåret var ikke noe særlig og jeg lengtet ofte tilbake men klarte å holde meg. Jeg møtte så min nye kjæreste og vi ble samboere etterhvert. Ikke noe bra forhold og jeg husker jeg sammenlignet ham og min eksmann svært ofte. Det ble brudd etter et år og nå har jeg vært alene i halvannet år, noe jeg absolutt ikke hadde trodd jeg kunne trives så godt med! 

Jeg har alltid vært i forhold, men denne tiden alene den hadde jeg aldri byttet mot noe. 

Anonymous poster hash: 7bb71...ff0

Skrevet

Eksmannen og jeg gikk fra hverandre etter 12 år sammen, han sluttet å elske meg og traff en annen. Barnet vårt var da 1,5 år. Jeg var langt nede, virkelig langt, og jeg brukte lang tid på å komme meg opp igjen. Jeg hadde problemer med tanken på å stå på egne ben, jeg var livredd for å være alene og alt virket håpløst..

Etter ca 1 år traff jeg en mann, jeg var egentlig ikke så interessert og jeg var ikke over mitt forrige forhold, men han klarte å sjarmere meg. Han forsto at jeg ikke ville være alene og han spilte veldig på det. Dum som jeg var gikk jeg raskt inn i et forhold med han. Han viste seg å være syk, han psyket meg totalt ned og gjorde meg til et nervevrak. Jeg brukte 3 år på å komme meg unna, og med god hjelp av mine foreldre og øvrige familie klarte jeg det til slutt. Jeg forstod jo lenge etterpå at han bare spilte på min sårbarhet og frykt for å være alene, og det ødela meg..

Nå er det 4 år siden jeg kom meg vekk fra han og jeg har skydd menn, jeg har lært meg å stå på egne ben, har fått meg en solid utdannelse og vet at jeg uansett hva, kan ta vare på meg selv og barnet mitt :)

Jeg har "rotet" med et par menn i løpet av denne tiden, jeg har hatt behov ;) Men det har aldri vært noe seriøst da jeg ikke har klart å stole på noen. Men, for et lite år siden kom det en mann snikende inn fra sidelinjen! Han visste hvor jeg sto i forhold til menn, så han anstrengte seg for å bare bli en venn, han ville vise at ikke alle menn var "dum", og plutselig så jeg han som en mann! :) Vi er i dag kjærester, men vi tar det rolig. Jeg er veldig forelsket og er helt overbevist om at jeg har funnet drømmemannen i mitt liv <3 Vi har såvidt begynt å snakke om å flytte sammen, gifte oss og få barn sammen :)

Poenget mitt er at du bør for din egen del, "finne deg selv" før du stuper inn i et nytt forhold. Jeg vet det er en klisje, men det er noe i det ;) Det er en fantastisk følelse å vite at man klarer seg selv uten å være avhengig av noen! :)

Anonymous poster hash: 01e34...656
Skrevet

Forholdet var over lenge før vi faktisk gikk fra hverandre. Fikk meg ny kjæreste etter ca 7 mnd, kjente han fra før. Vi har 1 barn sammen og barnet mitt fra det forrige forholdet bor hos oss på fulltid.

Jeg har aldri hatt det så bra før, så jeg angrer ikke et sekund på at eksen og jeg gikk fra hverandre.

Anonymous poster hash: 5aded...a50

Skrevet

Min samboer hat vært utro mot meg. Tror ikke forholdey vil ordne seg

Ja, jeg fant ny kjæreste to år senere. Er myyyye lykkeligere nå. Aldri angret.

Anonymous poster hash: 2f4c9...2e3

Skrevet

Det tok tre uker. Er lykkelig på 6.året

Anonymous poster hash: 0acfa...8d9

Skrevet

nei, vert singel i 15mnd

Skrevet

Jeg og mannen har nylig gått fra hverandre.

Jeg koooooser meg alene med barna, savner han ikke i det hele tatt!! Og har INGEN planer om å bo sammen med en mann igjen. En elsker eller en kjæreste er greit, men jeg ønsker meg ikke noen samboer!

Hvorfor MÅ man absolutt ha en mann??

Anonymous poster hash: 44d8c...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...