Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Skal utredes for pco? Har vert uten prevensjon siden juni ifjor. Vi har brukt kondon og hoppet av i svingen metoden. Har sykluser på 35-42 dager. Har eggløsnig siden jeg får blodslim. Hadde sist mensen 15 desember. Vi har ikke brukt kondom eller noe. Han har sprutet inni meg hver gang. Og vi har hatt sex nesten hver dag. Hvor stor sansylighet er det for at jeg har blitt gravid skal tro? De er ingen krise om jeg er det. Men planen var å bli ferdig utredet først. Anonymous poster hash: 80b8f...95b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Ingen som har erfari g? Anonymous poster hash: 80b8f...95b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Skal utredes for pco? Har vert uten prevensjon siden juni ifjor. Vi har brukt kondon og hoppet av i svingen metoden. Har sykluser på 35-42 dager. Har eggløsnig siden jeg får blodslim. Hadde sist mensen 15 desember. Vi har ikke brukt kondom eller noe. Han har sprutet inni meg hver gang. Og vi har hatt sex nesten hver dag. Hvor stor sansylighet er det for at jeg har blitt gravid skal tro? De er ingen krise om jeg er det. Men planen var å bli ferdig utredet først. Anonymous poster hash: 80b8f...95b Sjansen er lik stor som hos andre fruktbare. Anonymous poster hash: 218b2...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå