Gå til innhold

Hva synes dere om mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt 3 taklamper på Bohus og 2 rullegardiner på Jysk. Han sa han skulle sette det opp siden jeg har 10 tommeltotter,noe han er klar over etter x antall år sammen.

Han er håndverker.

Han plundret først med å få ned en gammel taklampe,så begynte han å surmule over at den skulle ned. Fikk det omsider til,så slet han med å sette opp den nye. Banna og steika,jeg kjøpte bare drit osv. Så rullegardiner,samme der,kjefta på meg at jeg kjøpte bare drit,ikke kunne lese en bruksanvisning og var helt ubrukelig.

Barnet fikk også kjeft da hun ville si meg noe mens vi holdt på,jenta begynte å gråte.

Dette er hver gang han skal gjøre noe her,vi andre er idioter og totalt ubrukelige,kjøper billigdrit osv, fordi han ikke får til.

Lampene kjøpte jeg på salg,de heter Madelene,og jeg trodde rullegardiner var rullegardiner uavhengig hvor de kjøpes,eller har han rett?

Anonymous poster hash: a879c...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en idiot.

Anonymous poster hash: 513bf...802

Skrevet

Dette løser du enkelt. Du forteller mannen din NÅ at neste gang dere trenger noe til huset så får han bli med når det skal kjøpes, slik at han kan avgjøre om det er kvalitet nok for ham eller ikke.

Ellers virker han som en dust som er så negativ. Han har problemer med seg selv, han tar det ut på deg og barnet deres. Det er ikke en moden mann, det er en som oppfører seg som en drittunge.

Anonymous poster hash: 65282...a8e
Gjest Antarctica
Skrevet

Syns han bør begynne å ta ansvar for sine egne følelser. Det skal ikke gå ut over andre at han er frustrert, trøtt, plages ned noe, har vondt i ræva eller sliter med en tommeltott for mye.

Skrevet

Jysk har elendig kvalitet ..

Anonymous poster hash: e70d1...961

Skrevet

La ham handle selv.

Anonymous poster hash: 5a8e8...a15
Skrevet

høres ut som mannen din også har ti tommeltotter haha. og dermed kjefter på deg for å "redde" seg selv.

Anonymous poster hash: d929d...9fd
Skrevet

En slik "håndverker" håper jeg ikke kommer og skal fikse mitt hjem, når han ikke en gang klarer og henge opp en enkel lampe og noen enkle rull gardiner i sitt eget hjem, så vanskelig er det faktisk ikke at selv en med ti tommeltotter vil kunne klare det selv, neste gang så fikser du det selv, ta heller litt ekstra tid å gå igjennom bruksanvisningen og fiks det selv.. 

Anonymous poster hash: e4aae...2a3
Skrevet

Høres ikke ut som en sjarmør akkurat. Voksne mennesker burde klare å unngå banning og drittslenging selv om de blir frustrerte.

Anonymous poster hash: ca0ff...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...