Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Til frokost spiste jeg omelett av 2 egg, til lunsj hadde jeg en liten yoghurt og en safari-kjeks, og til middag ble det 4 pannekaker med syltetøy & fløtemysost. I tillegg har jeg spist 3 bringebærdrops.. Ble visst ukas "lørdag" dette..sukk.. Anonymous poster hash: fdbbc...6a1
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Så lenge du har vært flink de andre 6 dagene og er tilbake på rett spor i morgen går det nok helt fint
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Du har spist lite i dag (lunsj og middag er jo egentlig bare dessert), du har spist feil. Om dette er en "lørdag" for deg så er det bedre at du leser deg opp på kosthold og ernæring, for du kan for lite om det når du har spist dette i dag og så må spørre om det er krise for slankekuren. Slankekurer har sjelden effekt over tid. Du må finne et kosthold som passer din kropp og legge om til det, da kan du også greie å holde vekten etter en naturlig vektnedgang pga. kostholdsendring (og livsstilsendring). Anonymous poster hash: a5dda...f36
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Det er jo ikke så enorme mengder, det er bare enormt mye raske karbs slik at du nok blir sulten snart. Opp på hesten igjen i morgen, husk å spise grønnsaker. Anonymous poster hash: 093b4...d33
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har lagt om kostholdet,men ligger på et kaloriunderskudd fordi jeg ønsker å ta av noen kilo/cm. Vanligvis spiser jeg sunt og næringsrik, men idag har det jo bare blitt fjas! :-( Litt "mat" i farten frem til middag, og altfor lite næringsrikt!! Kalorimessig er jeg jo innafor, men det hjelper vel lite dersom alt det usunne går ut over forbrenninga!? :-/ Anonymous poster hash: fdbbc...6a1
Himmel og hav Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 En sprekk er bare en sprekk. Få i deg noe sunt til kveldsmat, og så er du i gang igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har lagt om kostholdet,men ligger på et kaloriunderskudd fordi jeg ønsker å ta av noen kilo/cm. Vanligvis spiser jeg sunt og næringsrik, men idag har det jo bare blitt fjas! :-( Litt "mat" i farten frem til middag, og altfor lite næringsrikt!! Kalorimessig er jeg jo innafor, men det hjelper vel lite dersom alt det usunne går ut over forbrenninga!? :-/ Anonymous poster hash: fdbbc...6a1 Hvordan er det mulig å være innafor med FIRE pannekaker med syltetøy? Må jo være 1000-1200 kcal bare med det, og to egg er også mye kcal. Anonymous poster hash: f2cae...e29
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 Pannekakene endte på 200 kcal pr stk altså 800 kcal totalt. Eggene ca 205 kcal (inkl. skinken som var i), kjeksen 50 kcal og yoghurten på ca 115 kcal. Med 3 drops på totalt 45 kcal ender vi dermed på totalt 1215 kcal. Det er 4-500 kcal mindre enn mitt mål pr døgn. :-) Anonymous poster hash: fdbbc...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå