Gå til innhold

Hvor lenge henger julekorta fremme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: edb30...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt til mannen ber meg ta dem ned. Sikkert nærmere påske.

Jeg synes nemlig det er så superkoselig å ha dem hengende. 😉🎅🏽

Skrevet

Henger de ikke opp i det hele tatt. Har en boks i skapet jeg putter de i fortløpende når de kommer. Er helt uinteressert i bilder av ungene til perifere venner jeg aldri snakker med. Med ferdigtrykt "god jul"-tekst...

Anonymous poster hash: be94f...0e8

Skrevet

I fjor hang de fremme til sommerferien. Syns det er koselig å se alle kortene med bilder fra alle de nære og fjerne vi bytter kort med. Mange morsomme, fine og rare kort. Elsker det!

Anonymous poster hash: d9549...d9e

Skrevet

I fjor hang de fremme til sommerferien. Syns det er koselig å se alle kortene med bilder fra alle de nære og fjerne vi bytter kort med. Mange morsomme, fine og rare kort. Elsker det!Anonymous poster hash: d9549...d9e

Ååå, du høres glad og snill ut, jeg skulle ønske jeg hadde det som deg, inni meg.

Her ville nok kortene aldri blitt hengt opp. Det er trist, men sant. (uff, jeg er visst selveste definisjonen på deprimert om dagen).

Anonymous poster hash: 53c65...935

Skrevet

De henger oppe til det kommer nye kort i posten i desember😃 De henger i gangen og jeg synes det er veldig koselig. Husets fineste vegg, spør du meg☺️

Anonymous poster hash: 764d5...aaa

Skrevet

Jeg kaster de når jeg har lest de.

Om det er ferdigtrykte bilder, oppstiltr bilder med trykk.

Derimot er det et kort som er håndskrevet med en personlig hilsen til meg står de på peishyllen,

Anonymous poster hash: 1a33c...d68

Skrevet

De fra i fjor tok jeg ned nå i desember, haha. Tror de får henge litt kortere denne gangen, et par mnd kanskje.

Skrevet

De blir vel snart nedtatt, tenker jeg. Jeg sorterer og kaster de litt intetsigende, de det bare står god jul... På. Ikke at de ikke settes pris på , men jeg ser ingen grunn til å oppbevare dem i årevis.

De andre, de med innhold i form av tekst og bilder, har jeg ikke hjerte til å kaste. Er det mulig tar jeg av bildet og setter det i album. Hvis ikke styrtes de i en skuff i mannens skatoll.

Skrevet

Henger de på kjøleskapet etter hvert som de kommer, og pakker de ned sammen med julepynten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...