Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Noen som er kjent der og vil anbefale og sitte på 1 rad? Vurdere å gå på Doktor Proktor. Anonymous poster hash: b2ec7...a9c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Anbefaler aldri første rad - ødelegger opplevelsen da man ikke får hele perspektivet, altfor tett på. Ville heller satset på 3-6 rad. Anonymous poster hash: 756ba...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå