Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Vil av ulike årsaker slutte å drikke kaffe (første dag i dag), og nå har jeg vondt i hodet og et elendig humør. Når går denne, sikkert abstinenshodepinen over? Andre råd til en snart eks-kaffedrikker? Anonymous poster hash: 29c35...931
TPK Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Erstatt det med én kopp te (bare 1) et par dager. Hodepinen gir seg etter max en uke. Kjøp koffeinfri for å stille "suget".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå