Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg blir helt gal. Jeg har fått sterke følelser for en annen. Han ga meg mye oppmerksomhet i en tid jeg behøvde å bli sett. Det har blitt gjort klart fra min side at det er totalt uaktuelt med noe mellom oss. Nå har jeg ikke hørt fra ham på flere måneder. Men jeg klarer likevel ikke å glemme ham! Jeg har rett og slett kjærlighetssorg. Det jeg BURDE fokusere på er jo å finne tilbake til de sterke følelsene for mannen min og å redde familien. Men tankene på denne andre mannen står i veien. Hvor lang tid tar det før man glemmer? Kan man ta medisin mot slikt? 😳 Anonymous poster hash: 1ba93...c89
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Medisin vil ikke fjerne en kjærlighetssorg. Det blir bedre, men det kan ta tid, og er individuelt fra person til person. Hjertet mitt knuste i tusen biter en gang, tok meg over ett år å komme over det selv om jeg gikk inn i et nytt forhold ganske raskt. Anonymous poster hash: b3c58...675
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Hvis du har holdt ut noen måneder er du over det verste. Bare pass på å ikke dyrke sorgen. Slett/kast alt av minner og rydd de rosenrøde tankene ut av hodet. Anonymous poster hash: a84fe...6a1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Hvis du har holdt ut noen måneder er du over det verste. Bare pass på å ikke dyrke sorgen. Slett/kast alt av minner og rydd de rosenrøde tankene ut av hodet. Anonymous poster hash: a84fe...6a1 Det er akkurat det jeg ikke klarer. Jeg drømmer meg bort. Lurer på om han fortsatt tenker på meg. Eller hvorfor han ikke tenker på meg mer.. Skal møte ham om noen mnd i jobbsammenheng. Aner ike om han kommer til å snakke med meg en gang. Hvis ikke vil det jo hjelpe meg til å komme over ham - men det blir fryktelig vondt HI Anonymous poster hash: 9945c...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå