Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Jeg har en baby på 9 uker og skal ut og trille i -3 (følte -9/-10). Må gå 10-15 min utendørs. Er usikker på påkledningen, har Voksi Urban. Hvordan høres dette ut? Må ta tog så kan kjenne etter underveis, men... Underste lag Ullstrømpebukse, kortermet body, ullcardigan utenpå, ullsilkebukse Mellomlag Ullfleecedress m./tynne integrerte votter i ull Ullfleecelue Ullfleecetøfler og votter Ytterst Voksi urban og vognbag Lammeskinn under voksi urban, men har en vogn som er ganske lun i bunnen uansett (city cross) Anonymous poster hash: f6770...f92
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Bodyen er i bambus forresten. Anonymous poster hash: f6770...f92
TPK Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Synes det høres bra ut. Kanskje litt mye, men da får du ta av noe (cardigan) på toget.
Appelsinpiken Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Ville hatt på ca det samme, men ville heller trodd det ble for varmt enn for kaldt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Tipper ungen blir kokvarm. jeg tror det blir for mye med den ytterste dressen. Jeg ville bare hatt en strikke/fleece-jakke og ikke hel dress nedi posen, den posen er varm. De følte kuldegradene er jo oppe i vinden, ungen som ligger lunt nede i vognen kjenner antagelig ikke minusgrader engang fordi både vognen, klærne og posen holder 20 varmegrader når du forlater huset og de 3 minusgradene som er i luften rekker ikke kjøle ned inni vogna før dere er inne på toget... Anonymous poster hash: db04a...9fe
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Tipper ungen blir kokvarm. jeg tror det blir for mye med den ytterste dressen.Jeg ville bare hatt en strikke/fleece-jakke og ikke hel dress nedi posen, den posen er varm. De følte kuldegradene er jo oppe i vinden, ungen som ligger lunt nede i vognen kjenner antagelig ikke minusgrader engang fordi både vognen, klærne og posen holder 20 varmegrader når du forlater huset og de 3 minusgradene som er i luften rekker ikke kjøle ned inni vogna før dere er inne på toget... Anonymous poster hash: db04a...9fe Når jeg har trillet 5 min i samme grader har vognen vært kald ved hodet når vi har kommet inn. Kommer absolutt ikke til å kun kle på fleecejakke i så mange minus. Hadde det vært følt -1 kanskje. Anonymous poster hash: f6770...f92
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Hadde hatt langermet ullbody og ullstrømpebukse underst, så den fleecedressen og så pose. En god lue og votter. Ullsokker også. Hvorfor kortermet body? Anonymous poster hash: 75ce9...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå