Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Vil ned i vekt. Merker jeg legger på meg av brød, uansett type brød og pålegg, så vil holde meg unna det. Rugsprø m. havre går greit. Hvordan søvnen er avhenger av babyen så kan ikke garantere at jeg får trent når jeg vil. Jeg tåler ikke nøtter, alle typer bønner, hvete, soya og alle soyaprodukter, mandler, av frukt tåler jeg kun appelsin/klementin og druer, tåler de fleste bær (men liker ikke bær ), tåler ikke melk, eggehvite, hvit fisk, rotfrukter ( f.eks: gulrot, kålrot, nepe, potet, rødbete, turnips, søtpotet). Hva slags matretter og pålegg vil være bra for meg å spise under slanking? Må ned MYE Anonymous poster hash: 2687c...7bf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Med å mye allergier ville jeg heller kostet på meg en time hos ernæringsfysiolog. De kan sette opp en kostplan om unngår det du ikke tåler, men samtidig får det variert nok så du får i deg det du trenger. Og tren litt hjemme i stua. Har du ikke sett alle videoene med mødre som bruker baby i treningen? Søk på "workout with baby" på youtube Anonymous poster hash: 0820e...b50
SuperFries Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Er ser allergier du har, eller er det mest at du ikke liker? For det var virkelig voldsomt med allergier. Ville også anbefalt en profesjonell som kan hjelpe. Eller bruke en del dager på å Google selv.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 Er ser allergier du har, eller er det mest at du ikke liker? For det var virkelig voldsomt med allergier. Ville også anbefalt en profesjonell som kan hjelpe. Eller bruke en del dager på å Google selv.Det er ALLERGIER ja, jeg liker mesteparten av det jeg ikke tåler dessverre. Anonymous poster hash: 2687c...7bf
SuperFries Skrevet 10. januar 2016 #5 Skrevet 10. januar 2016 Uff, det kan ikke være noe moro. Bestill deg time hos ernæringsfysiolog. Jeg ville hoppet over henvisning fra legen. Det vil ta 100 år å få time da.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Henger meg på ernæringsfysiologforslaget. Jeg skjønner det må være kjempevanskelig å legge om kostholdet når du har så mye allergier. Skaff hjelp, og hold deg så til både type mat og mengdene du får foreslått. Lykke til! (Hilsen medslanker) Anonymous poster hash: 204e2...5f0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Ok, får vel google og se om jeg finner en ernæringsfysiolog i nærheten. Går det under frikort eller forresten? Anonymous poster hash: 2687c...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå