Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Har googlet opp og ned i mente. Ingen av symptomene med ulike underlivsplager stemmer overens med mine. Skal bestille time hos gynekolog på mandag. Her er mine symptomer: - utflod. Gulgrønn, litt klebrig og seig, smuldrer litt mellom fingrene. Lukter rart! Ikke fiskeaktig. Men litt surt og sterkt kanskje. Kanskje litt gummi? - mild svie: svir i åpningen. Har til tider opplevd tørrhet og smårifter. - tørrhet: utfloden føles tørr ut! Og tørker ut skjeden på en måte? - Kløe: av og til klør det litt. Må rette på trusa, eller truseinnlegget. Ikke intens kløing som ved sopp feks. - Blod fra skjeden: opplever til tider også blod blandet med utfloden. Slimblod? Ikke mye. Utfloden er ofte rosa, eller har blod slim tråder blandet med klebrig utflod. Tror blodet kommer av sårhet og fra selve skjeden ikke livmor. Dette kommer og går ila syklusen. Gjerne før mensen og etter mensen. Har prøvd egenbehandling for sopp og vaginal ubalanse. Ikke funket! Har tidl hatt sopp så føler ikke det er det. Leser om bakteriell vaginose, men da skal det lukte fiskeaktig, og det gjør det ikke. Vasker meg med mild såpe eller bare vann 2 ganger om dagen. Har hatt dette i 3 mnd, prøvd egenbehandling først men nå er det nok! Tilleggsinfo: har pcos men regelmessig syklus, har hatt hormonell ubalanse før fødsel, går ikke på prevensjon. Er ikke gravid. Venter mensen. Noen som har hatt lignende symptomer og ver hva det kan være? Google hjelper meg ikke, og jeg blir jo bekymret for hva det kan være! "Alle" får jo kreft for tiden 😳 Hilsen bekymret ung dame som svir og klør! Anonymous poster hash: d3ff3...579
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Gardnerella ? Trichomonas? Anonymous poster hash: d0f21...7e0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Bestill deg gyn time du. Anonymous poster hash: ed7b5...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå