Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Er det noen som vet om innsatte får bruke internett og om de får bruke sin egen mobiltelefon? Jeg har anmeldt en mann for å ha seksuelt misbrukt mine barn, nå sitter han i fengsel og liker ikke tanken på at han for eksempel skal se bursdagsbilder av barna. Jeg har ikke tillatt at skolen legger ut bilder av barna på nett eller i avisen pga det. Men for alt jeg vet får han ikke bruke nettet i det hele tatt, og jeg bekymrer meg uten grunn. Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Er det noen som vet om innsatte får bruke internett og om de får bruke sin egen mobiltelefon? Jeg har anmeldt en mann for å ha seksuelt misbrukt mine barn, nå sitter han i fengsel og liker ikke tanken på at han for eksempel skal se bursdagsbilder av barna. Jeg har ikke tillatt at skolen legger ut bilder av barna på nett eller i avisen pga det. Men for alt jeg vet får han ikke bruke nettet i det hele tatt, og jeg bekymrer meg uten grunn. Anonymous poster hash: 2b83b...c2d Enten han får se bildene eller ikke, syns du ikke det er like greit å ikke legge ut bilder av barna? Det er tross alt snakk om barnas valg i framtida. Deres privatliv og deres anonymitet er også en rettighet. Anonymous poster hash: 7dac5...583
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Det kommer helt an på hvilke vilkår man er dømt til. Anonymous poster hash: 6baee...967
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Jeg legger ikke ut bilder av de på nett, men har tidligere sendt inn bilde til avisa når de har bursdag med bursdagshilsen.<br />Hi Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg vet ikke hvilke vilkår han er satt inn på , men han får ikke prøveløslatelse eller permisjoner pga av fare for at han skal skade meg og kidnappe vår felles sønn. Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Soner han en dom eller er han i varetekt ? Anonymous poster hash: 2b3a5...652
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Han soner en dom på 4,5 år HI Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #8 Skrevet 10. januar 2016 Ingen internett eller mobil i fengsel. Anonymous poster hash: 8693e...ef6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #9 Skrevet 10. januar 2016 Ta kontakt med avisa og få fjernet bildene Anonymous poster hash: 48943...976
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Ingen internett eller mobil i fengsel. Anonymous poster hash: 8693e...ef6 Takk for svar. Får prøve å slutte å tenke mer på det Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå