Gå til innhold

Får innsatte i fengsel benytte internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om innsatte får bruke internett og om de får bruke sin egen mobiltelefon?

Jeg har anmeldt en mann for å ha seksuelt misbrukt mine barn, nå sitter han i fengsel og liker ikke tanken på at han for eksempel skal se bursdagsbilder av barna. Jeg har ikke tillatt at skolen legger ut bilder av barna på nett eller i avisen pga det.

Men for alt jeg vet får han ikke bruke nettet i det hele tatt, og jeg bekymrer meg uten grunn.

Anonymous poster hash: 2b83b...c2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som vet om innsatte får bruke internett og om de får bruke sin egen mobiltelefon?

Jeg har anmeldt en mann for å ha seksuelt misbrukt mine barn, nå sitter han i fengsel og liker ikke tanken på at han for eksempel skal se bursdagsbilder av barna. Jeg har ikke tillatt at skolen legger ut bilder av barna på nett eller i avisen pga det.

Men for alt jeg vet får han ikke bruke nettet i det hele tatt, og jeg bekymrer meg uten grunn.

Enten han får se bildene eller ikke, syns du ikke det er like greit å ikke legge ut bilder av barna? Det er tross alt snakk om barnas valg i framtida. Deres privatliv og deres anonymitet er også en rettighet.

Anonymous poster hash: 7dac5...583

Skrevet

Det kommer helt an på hvilke vilkår man er dømt til.

Anonymous poster hash: 6baee...967

Skrevet

Jeg legger ikke ut bilder av de på nett, men har tidligere sendt inn bilde til avisa når de har bursdag med bursdagshilsen.<br />Hi

Skrevet

Jeg vet ikke hvilke vilkår han er satt inn på , men han får ikke prøveløslatelse eller permisjoner pga av fare for at han skal skade meg og kidnappe vår felles sønn.

Skrevet

Soner han en dom eller er han i varetekt ?

Anonymous poster hash: 2b3a5...652

Skrevet

Han soner en dom på 4,5 år

HI

Skrevet

Ingen internett eller mobil i fengsel.

Anonymous poster hash: 8693e...ef6
Skrevet

Ta kontakt med avisa og få fjernet bildene ;)

Anonymous poster hash: 48943...976

Skrevet

Ingen internett eller mobil i fengsel.

Anonymous poster hash: 8693e...ef6

Takk for svar. Får prøve å slutte å tenke mer på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...