Gå til innhold

Forstoppet baby?!! 5 mnd gammel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke bæsjet på over tre dager nå😱 Hun får grøt en gang om dagen, og litt smaksprøver på gulrotmos i tillegg, resten morsmelk. Men hun virker ikke plaget, gråter ikke og prøver ikke å presse ut bæsj såvidt jeg kan se. Hm?!?

Anonymous poster hash: 67e56...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Kjør på med svisker, så ser du om baby får ut noe. Min var forstoppet i den alderen, da fikk h'n ikke ut noe og måtte ha klyx et par ganger.

Skrevet

Sikkert melkepulveret i grøten. Gi svisker og tilsett evt litt malt i grøten.

Anonymous poster hash: fc3d9...1c4

Skrevet

Babyen min har akkurat begynt med mitt fastføde. Fikk sånn grøtsmoothie på pose (grøt og smoothie blanda) forige uke og bæsja da ikke på 3 døgn. Jeg ammer. Etter 3 døgn spiste jeg selv en halv pose svisker, babyen tok et avslappende bad og den dagen kom det endelig. I bøtter og spann. Min baby gråt heller ikke, men var mer kavete og urolig liksom. Sov litt dårlig osv. Gikk ihvertfall over når han fikk bæsja.

Anonymous poster hash: 94062...759

Skrevet

Har det akkurat som deg :) Jeg tror at magen rett å slett trenger litt tid på å bli vandt med maten før den kommer ut igje n.Gutten min får og smaksprøver av mos/frukt på dagen og grøt på kvelden.Når han bæsjer nå så er bæsjen med tykk,nesten som grøt.

Du kan jo ringe helsestasjon om du tenker mye på det da?! :)

Anonymous poster hash: da39b...b42

Skrevet

Nå kom bæsjen, på dag 4!! Helt normal konsistens og mengde, og ikke noe smerter når den kom ut heller :D Om det var pga all malt og svisken hun fikk igår, vet jeg ikke, men godt fornøyd nå etterpå ihvertfall!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...