Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 har ikke bæsjet på over tre dager nå😱 Hun får grøt en gang om dagen, og litt smaksprøver på gulrotmos i tillegg, resten morsmelk. Men hun virker ikke plaget, gråter ikke og prøver ikke å presse ut bæsj såvidt jeg kan se. Hm?!? Anonymous poster hash: 67e56...59f
anonomous Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Kjør på med svisker, så ser du om baby får ut noe. Min var forstoppet i den alderen, da fikk h'n ikke ut noe og måtte ha klyx et par ganger.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Sikkert melkepulveret i grøten. Gi svisker og tilsett evt litt malt i grøten. Anonymous poster hash: fc3d9...1c4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Babyen min har akkurat begynt med mitt fastføde. Fikk sånn grøtsmoothie på pose (grøt og smoothie blanda) forige uke og bæsja da ikke på 3 døgn. Jeg ammer. Etter 3 døgn spiste jeg selv en halv pose svisker, babyen tok et avslappende bad og den dagen kom det endelig. I bøtter og spann. Min baby gråt heller ikke, men var mer kavete og urolig liksom. Sov litt dårlig osv. Gikk ihvertfall over når han fikk bæsja. Anonymous poster hash: 94062...759
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Skrevet 10. januar 2016 Har det akkurat som deg Jeg tror at magen rett å slett trenger litt tid på å bli vandt med maten før den kommer ut igje n.Gutten min får og smaksprøver av mos/frukt på dagen og grøt på kvelden.Når han bæsjer nå så er bæsjen med tykk,nesten som grøt. Du kan jo ringe helsestasjon om du tenker mye på det da?! Anonymous poster hash: da39b...b42
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Skrevet 10. januar 2016 Nå kom bæsjen, på dag 4!! Helt normal konsistens og mengde, og ikke noe smerter når den kom ut heller Om det var pga all malt og svisken hun fikk igår, vet jeg ikke, men godt fornøyd nå etterpå ihvertfall! HI Anonymous poster hash: 67e56...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå