Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Litt ala Bailey's? Har ikke smakt før Anonymous poster hash: d77e9...b73
Frida79 Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Er vel en kaffelikør hvis jeg ikke husker feil... Litt som kahlua..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Smaker kaffe! Er ikke kremet slik som Bailys. Anonymous poster hash: 549d7...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå