Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Møtte hverandre tilfeldig på et kurs. Vekslet noen ord. Så fikk jeg melding og han la meg til på snap. Nå melder vi og sender bilder flere ganger om dagen (ikke bilder av oss selv, men hverdagsbilder). Jeg er gift. Han er alene etter brudd med samboer for to år siden. Tonen oss i mellom er rent vennskapelig. Men så tenker jeg, er han ute etter noe eller kan mann og kvinne utvikle et vennskap på denne måten? Skal innrømme at jeg ikke har fortalt om det til mannen min. Anonymous poster hash: efe42...f3b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Så lenge dette er en kontakt du ikke forteller mannen din om så tenker jeg du beveger deg over en grense du vet ikke er ok. Hadde du vært åpen med mannen din om at du har kontakt med ham, da hadde det vært anderledes. Men du vet at denne andre mannen trolig vil ha noe mer enn vennskap av deg, og du nyter oppmerksomheten. Om du ikke kan fortelle mannen din at du har et vennskapelig forhold til denne mannen så tror jeg ikke det bare er vennskap i kjemien mellom deg og den andre mannen. Anonymous poster hash: 9e34b...31d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Hvordan hadde du følt det om det var din mann som holdt på slik med en dame? Og atpåtil holdt det skjult for deg? ..... Anonymous poster hash: a6b0e...0b7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Jeg hadde slike uskyldige meldinger med en venn i lang tid. Så kom blunkefjes, så kyssesmiley, så ord som ikke er i vennskapskategorien. Slikt utvikler seg. Det er gjerne mer enn vennskap som driver en mann til å gi et nytt kvinnelig bekjentskap så mye oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 7b0b7...79c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Men hvorfor skulle han være interessert i noe mer når han vet jeg er gift? Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Hvorfor skulle han ikke være interessert? Du er helt sikkert en flott dame. Å være gift er ikke lenger en hindring for de fleste. Jeg har samboer og snapflørter med en jeg datet litt for 100 år siden. På grunn av familiekrise ble det stopp og vi endte opp med andre. Vi har hatt sporadisk kontakt i alle år og flørter mye i disse små periodene. Dette har faktisk hjulpet meg i mitt samliv med han jeg har barn med. Så lenge jeg ikke gjør noe mer så mener jeg at det er greit. Anonymous poster hash: 1a05f...ed9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Men hvorfor skulle han være interessert i noe mer når han vet jeg er gift? Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b Det er trygt å flørte med en gift kvinne... Tror mange menn syns at ekteskap er ingen hindring.. Anonymous poster hash: 7b0b7...79c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Men hvorfor skulle han være interessert i noe mer når han vet jeg er gift? Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b Men hvorfor forteller du ikke om denne kontakten med din mann når du mener det er så uskyldig? Anonymous poster hash: 9e34b...31d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Ingen av mine guttevenner har hatt vennskaplige hensikter. Ups, glemte jeg å si at vi ikke er venner mer? Anonymous poster hash: 9041e...7de
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Har vel ikke sagt noe til mannen fordi jeger usikker på om denne mannens hensikt er vennskap eller noe mer. Men forstår ikke helt hvorfor han skulle ville ha sex med en gift kvinne når han selv er singel. Hadde forstått det om han selv var gift. Tidligere kun blitt sjekket opp av gifte menn. Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b
Mammatassar Skrevet 10. januar 2016 #11 Skrevet 10. januar 2016 Spør din mann om hva han tror denne nye mannen vil. Vis han meldinger. Han kjenner deg godt, og vet vel om du er en sånn som drar guttevenner eller ikke. Så får du samtidig fortalt mannen om den nye relasjonen, samtidig som du får fortalt at du ikke er interessert i mer enn vennskap med denne personen. Åpne kort osv., right?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #12 Skrevet 10. januar 2016 Hadde du fortalt det til mannen din hadde det vært mer OK. Mannen min er veldig god venn med en dame. De snapper ofte av hverdagslige ting osv. Vi har også reist på turer sammen osv Anonymous poster hash: 0d474...721
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #13 Skrevet 10. januar 2016 Har vel ikke sagt noe til mannen fordi jeger usikker på om denne mannens hensikt er vennskap eller noe mer. Men forstår ikke helt hvorfor han skulle ville ha sex med en gift kvinne når han selv er singel. Hadde forstått det om han selv var gift. Tidligere kun blitt sjekket opp av gifte menn. Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b ? Sex er sex selv om du er gift eller ikke. Hvorfor skulle han bry seg med at du er gift? Han er ikke det og det er du som må svare for hva du holder på meg. Jeg hadde ikke blitt bli om jeg hadde funnet ut at mannen min hold på slik. Jeg ville kalle det følelsesmesig utro. Anonymous poster hash: 843e3...94c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #14 Skrevet 10. januar 2016 Har vel ikke sagt noe til mannen fordi jeger usikker på om denne mannens hensikt er vennskap eller noe mer. Men forstår ikke helt hvorfor han skulle ville ha sex med en gift kvinne når han selv er singel. Hadde forstått det om han selv var gift. Tidligere kun blitt sjekket opp av gifte menn. Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b ? Sex er sex selv om du er gift eller ikke.Hvorfor skulle han bry seg med at du er gift? Han er ikke det og det er du som må svare for hva du holder på meg. Jeg hadde ikke blitt bli om jeg hadde funnet ut at mannen min hold på slik. Jeg ville kalle det følelsesmesig utro. Anonymous poster hash: 843e3...94c Jeg er ikke enig. Hun ser på dette som vennskaplig og uten intensjoner om sex eller forhold. Hun bør si det til sin mann, men utroskap er det ikke på noe plan. Anonymous poster hash: 42b17...e03
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #15 Skrevet 10. januar 2016 Mannfolk vil ha sex. De driter i om du, eller de selv, er gift! Anonymous poster hash: f7d50...84e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #16 Skrevet 10. januar 2016 Mannfolk vil ha sex. De driter i om du, eller de selv, er gift! Anonymous poster hash: f7d50...84e Men om de er likegyldige til hvem de har sex med velger de vel heller noen som er singel? Mindre stress og lettere å "gå rett på sak". Vi har jo nå hatt kontakt i snart 3 mnd uten at han har vært påtrengende. Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #17 Skrevet 10. januar 2016 I voksen alder har jeg ikke mått en som ikke vil ha sex. De sier vennskap i begynnelsen og så snur det plutselig. Så den dagen du avviser han kommer han enten til å stikke, eller beklage seg, hvor nr 1 er mest vanlig. Jeg har mange guttevenner, men de jeg henger med traff jeg da jeg var barn/ungdom. Jeg vil bare advare deg om at dette antagelig kan bli komplisert Anonymous poster hash: 85597...2b8
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #18 Skrevet 10. januar 2016 Mannfolk vil ha sex. De driter i om du, eller de selv, er gift! Anonymous poster hash: f7d50...84e Men om de er likegyldige til hvem de har sex med velger de vel heller noen som er singel? Mindre stress og lettere å "gå rett på sak". Vi har jo nå hatt kontakt i snart 3 mnd uten at han har vært påtrengende. Hi Anonymous poster hash: efe42...f3b Har han sex med en gift kvinne er det sannsynlig at det ikke blir mas om forhold i etterkant. Vet flere som ser på det som praktisk.. Anonymous poster hash: 7b0b7...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå