Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Har sjeldent blitt mer provosert av noe jeg har sett på TV. Men hva tror dere? Sitter det en uskyldig mann fengselt for noe han ikke hat gjort? Anonymous poster hash: 043db...296
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror begge er skyldig. Når det er sagt, så mener jeg at de ikke fikk en rettferdig rettsak med flere saksbehandlingsfeil. Anonymous poster hash: b6801...1cf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror Brendan er uskyldig... Anonymous poster hash: 96828...495
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Jeg ble veldig overrasket og provosert over det hele. Trodde de begge skulle bli frikjent. Denne serien beviser bare hvor råttent systemet er der og at politiet får holde på akkurat slik de vil. Retten valgte å overse alle de grove feilene som ble gjort, og derfor ble dette en en svært urettferdig rettsak. De var dømt allerede fra dag 1. Anonymous poster hash: 47ef8...f3b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 En grusom sak.. Ken Katz skulle ikke møtt på meg alene iallefall.. FOR ett menneske!! Anonymous poster hash: 043db...296
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Heldigvis har Kratz fått som fortjent. Det kom fram at han har sendt masse ekle tekstmeldinger til kvinner, blant annet kvinner som har vært voldteksofre, og han har mistet jobben. Det kom fram i saken mot ham at han både var avhengig av reseptbelagte medisiner (Vicodin etc), og gikk i behandling for "narsissistisk personlighet". Anonymous poster hash: a0ba8...10d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Uskyldig... Anonymous poster hash: 14135...794
Morcheeba Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Muligens skyldig men jeg tror ting overhodet ikke skjedde slik politiet vil ha det til. Fabrikkerte bevis - kanskje han drepte henne ja, men jeg tror politiet fant bilen og flyttet den til tomta hans, samme med levningene og blodsporene.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 Selv tror jeg ikke han drepte henne. Pga bevisene. Men man kan aldri vite.. Las at i dag at han har fått en stjerneadvokat.. Så blir spennende å se . Anonymous poster hash: 043db...296
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 Uskyldige begge to...selvfølgelig, har dere ikke sett serien?!? Anonymous poster hash: de081...abe
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror begge er uskyldige, men er åpen for at jeg kan ta feil. Uansett så tror jeg politiet har plantet bevis. Anonymous poster hash: 1293d...b6c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 Hva har jeg gått glipp av ? Aldri hørt om dette Anonymous poster hash: 0249b...da5
smurfis Skrevet 9. januar 2016 #13 Skrevet 9. januar 2016 Har sjeldent blitt mer provosert av noe jeg har sett på TV. Men hva tror dere? Sitter det en uskyldig mann fengselt for noe han ikke hat gjort? Anonymous poster hash: 043db...296 Jeg tror han er skyldig, men er helt sikker på at politiet gjorde mye mer enn hva de kunne for å få ham dømt. Idioter
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 Hva har jeg gått glipp av ? Aldri hørt om dette Anonymous poster hash: 0249b...da5 Må se Making a Murderer på Netflix. Årets snakkis tydeligvis. Anonymous poster hash: 043db...296
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #15 Skrevet 9. januar 2016 Usikker.. De hadde flere bevis mot han som ikke ble vist i serien. Bl.a. at Theresa hadde følt seg truet av han, og ikke ønsket å bli sendt dit for å ta bilder. Han fantaserte om å voldta og torturere kvinner - iflg. tidligere cellekamerat, han ringte offeret tre ganger den dagen - før hun forsvant to ganger på skjult nr, siste etter hun forsvant uten skjult nr. Han har blitt beskyldt for voldtekt av to el tre andre kvinner bl.a. en ung jente. Og vært voldelig mot eksen Judy, som vi ser i serien. Problemet her er jo at han ikke fikk en rettferdig rettsak, samt at det er liten tvil om at politiet plantet bevis. Og at Brendan som tydelig er utviklingshemmet blir dømt som en voksen. Avhørene av Brendan er også mer konkrete og detaljerte enn det vi får se. Og i disse virker han ikke så forvirret, men veldig klar og tydelig på diverse visst nok. Det er liten tvil om at de burde vært frikjent pga dårlig politiarbeid, planting av bevis og rett og slett for lite bevis for ugjerningen. Hverken han eller nevøen har IQ nok til å fjerne blodspor som måtte ha vært der i garasjen feks. Hvordan klarte han å fjerne alt av blod, spytt, svette osv på sprukket sementgulv og bomba soverom - men ikke blodflekker i bilen? Ingen ting henger på greip. Jeg tror fyren er en syk jævel, men i likhet med alle andre fortjener han en rettferdig rettsak og det fikk han ikke. Men er ikke sikker i min sak på at han er uskyldig.. Og det får vil vel aldri vite. Anonymous poster hash: 69bf7...2de
zrah Skrevet 9. januar 2016 #16 Skrevet 9. januar 2016 Usikker.. De hadde flere bevis mot han som ikke ble vist i serien. Bl.a. at Theresa hadde følt seg truet av han, og ikke ønsket å bli sendt dit for å ta bilder. Han fantaserte om å voldta og torturere kvinner - iflg. tidligere cellekamerat, han ringte offeret tre ganger den dagen - før hun forsvant to ganger på skjult nr, siste etter hun forsvant uten skjult nr. Han har blitt beskyldt for voldtekt av to el tre andre kvinner bl.a. en ung jente. Og vært voldelig mot eksen Judy, som vi ser i serien. Problemet her er jo at han ikke fikk en rettferdig rettsak, samt at det er liten tvil om at politiet plantet bevis. Og at Brendan som tydelig er utviklingshemmet blir dømt som en voksen. Avhørene av Brendan er også mer konkrete og detaljerte enn det vi får se. Og i disse virker han ikke så forvirret, men veldig klar og tydelig på diverse visst nok. Det er liten tvil om at de burde vært frikjent pga dårlig politiarbeid, planting av bevis og rett og slett for lite bevis for ugjerningen. Hverken han eller nevøen har IQ nok til å fjerne blodspor som måtte ha vært der i garasjen feks. Hvordan klarte han å fjerne alt av blod, spytt, svette osv på sprukket sementgulv og bomba soverom - men ikke blodflekker i bilen? Ingen ting henger på greip. Jeg tror fyren er en syk jævel, men i likhet med alle andre fortjener han en rettferdig rettsak og det fikk han ikke. Men er ikke sikker i min sak på at han er uskyldig.. Og det får vil vel aldri vite. Anonymous poster hash: 69bf7...2de Kilder/link til det du nevner som vi ikke får se i serien?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #17 Skrevet 10. januar 2016 http://www.pajiba.com/netflix_movies_and_tv/is-steven-avery-guilty-evidence-making-a-murderer-didnt-present.php Nå er det ikke gitt at det nødvendigvis er sant, men slik jeg har forstått det er det ting som man kan finne i papirene fra rettssaken. Og jeg skjønner jo at de som lagde serien ønsket å skape mest mulig dramatikk i serien og medfølelse for de to dømte. Og at det skjedde mye som ikke burde skje i en etterforskning og rettsak er tydelig. På bakgrunn av det vi får se osv burde de ikke bli dømt, pga manglende bevis. Tragisk er det uansett.. Anonymous poster hash: 69bf7...2de
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #19 Skrevet 10. januar 2016 Det er mye som ikke stemmer, men jeg tror det er høy sansynlighet for at i alle fall Avery er skyldig. At politiet har plantet bevis er ikke ensbetydende med at de er uskyldige. Anonymous poster hash: 62455...255
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #20 Skrevet 10. januar 2016 Synes det er så merkelig at en mann som sitter uskyldig inne i 18 år blir tatt for drap akkurat i det han er i en prosess der han går mot sak mot Manitowoc County... Dessuten så synes jeg også det er rart at de finner bilen på bilparken med en gang, når der var tusenvis av biler. Pluss at de ikke fann noe tekniske bevis mot nevøen, heller ikke blodspor , sperm eller noe på madrassen der han skulle ha voldtatt og knivstukket Theresa. En annen ting er at Manitowoc ikke skulle ha noe med etterforskingen å gjøre.. De fann ikke bilnøklene til Theresa når de sjekket hjemmet til steven ørten ganger... før etterforskere fra Manitowoc "plutselig" finner den.. Mye som skurrer i denne saken ja.. Anonymous poster hash: 043db...296
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #21 Skrevet 10. januar 2016 Tror han er skyldig. Serien viste svært lite fra den andre siden og ble irriterende subjektiv. Anonymous poster hash: 96ecb...0cd
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #22 Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror begge to er uskyldig. Jeg tror kanskje politiet(Lenk og Colbone(?)drepte Teresa for å bli kvitt Avery. Eller at broren gjorde det,jeg synes broren til Teresa, Mark virker veldig rar i måten han oppførte seg på i dokumentaren.. Anonymous poster hash: 1f58c...74f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #23 Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror begge to er uskyldig. Jeg tror kanskje politiet(Lenk og Colbone(?)drepte Teresa for å bli kvitt Avery. Eller at broren gjorde det,jeg synes broren til Teresa, Mark virker veldig rar i måten han oppførte seg på i dokumentaren.. Anonymous poster hash: 1f58c...74f Jeg tror ikke at politiet drepte henne, men jeg syntes det var noe rart med broren. Han var veldig glad i kamera. Han og eksen hadde vært inne på trlefonsvareren og slettet noe. Anonymous poster hash: 1293d...b6c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2016 #24 Skrevet 10. januar 2016 Justismord har skjedd mange ganger i USA (og forøvrig verden over), at det har skjedd i denne saken er nok høyst sannsynlig. Anbefaler dere også å se "en økonom's dystre spådom". Her skjer det samme også med økonomen Martin Armstrong. Man kan bli mørkredd av mindre! Anonymous poster hash: f4e18...eee
Hjertefru Skrevet 14. januar 2016 #25 Skrevet 14. januar 2016 Har sett 9 av 10 episoder. Det er mye som peker på at de to er skyldige, selv om det nesten er "for godt til å være sant" sett fra påtalemaktens side. Politiet har nok hjulpet noen bevis på vei, At mishandlingen skjedde på Averys soverom og at hun ble skutt i garasjen er hvertfall oppspinn. Å skyte et menneske i den rotete garasjen og å greie å rydde opp all blodsprut hadde ingen av averyene greid. Så det må ha skjedd et annet sted. Måten den utviklingshemmede gutten blir behandlet på er sjokkerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå