Gå til innhold

Brudekjole fra nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt kjolen sin far f.eks jj'shouse, Lightinthebox e.l?

Hva er deres erfaringer?

Aner ikke om jeg skal tørre, men det er jo masse penger å spare..

Hva hadde dere valgt, Elfenben eller Hvit, og hvorfor?

Anonymous poster hash: a8c80...436
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner et par stykker som har kjøpt fra jjhouse. De er fornøyde men jeg synes kjolene ser ut som billig kina drit, og det er det jo!

Anonymous poster hash: cde1d...cdc

Skrevet

Jeg kjøpte fra Jjshouse, og den var helt krise! Snakk om bortkastede penger! Bestilt etter mål, men passet ikke i det hele tatt. Dårlig søm, billig stoff og "pynten" på så kjempebillig ut. Styr langt unna slike kjoler! Blir fort noen tusenlapper kastet ut av vinduet, for det tilkommer toll, moms o.l. også. Jeg endte opp med å kjøpe meg en ordentlig kjole fra Pronovias på salg istedet. Nydelig kjole! :)

Anonymous poster hash: c9661...b88

Skrevet

Jeg bestilte en elfenbenfarget kjole fra jenjenhouse.com. Da kjolen kom var den mye finere enn på bilde. Fikk utrolig mange komplement for den og den var bare helt fantastisk. Men vet det er mange som også har hatt uflaks.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte fra jkdress.com. kjempefin kjole og alle kommenterte den! De ble overrasket når jeg sa den kosta 900 kr fra Kina

Skrevet

Kjøpte kjole på Ebay. Ivory og rød. Veldig fornøyd. Fint snitt og godt stoff. kostet 600kr, betalte ikke moms eller toll siden den kom som varepørve.

Om du vil ha hvit eller ivory kommer vel an på hudtonen din. Jeg kler ikke kritthvit derfor landet jeg på ivory.

Anonymous poster hash: 64dcc...ccb
Skrevet

Jeg kjøpte fra jkdress.com. kjempefin kjole og alle kommenterte den! De ble overrasket når jeg sa den kosta 900 kr fra Kina

Kan godt hende kjolen var fin, men ALLE skryter av kjolen til bruden uansett. Uskreven regel.

Anonymous poster hash: b1e58...f55

Skrevet

Kan godt hende kjolen var fin, men ALLE skryter av kjolen til bruden uansett. Uskreven regel.

Joda, det er nå greit, men man kan ikke fake alt heller. Kjolen VAR fin, virkelig. Hadde aldri brukt den om den så ut som et takras!

Anonymous poster hash: 0c95e...230

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Joda, det er nå greit, men man kan ikke fake alt heller. Kjolen VAR fin, virkelig. Hadde aldri brukt den om den så ut som et takras!

Anonymous poster hash: 0c95e...230

Var ikke meningen å være anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...